14. 9. 2015
14. 9. 2015
Marketing Bez zpětné vazby se neobejde žádné podnikání. Jak zjistit, co si o vaší firmě, službách či výrobcích myslí zákazníci, zaměstnanci či dodavatelé?...
14. 9. 2015
14. 9. 2015
Máte pocit, že vás vzdělávání zaměstnanců stojí příliš mnoho? Nechce se vám kromě kurzů samotných platit ještě dopravu? Zkuste kurzy, které...
14. 9. 2015
14. 9. 2015
Bez zpětné vazby se neobejde žádné podnikání. Jak zjistit, co si o vaší firmě, službách či výrobcích myslí zákazníci, zaměstnanci či dodavatelé?...
25. 6. 2015
25. 6. 2015
Marketing Lokální zákazníky získáte pořádáním zajímavých akcí, kde můžete své produkty či služby zviditelnit. Celebrity ale rozhodně nezvěte, zastíní vaši...
21. 6. 2015
21. 6. 2015
Lokální zákazníky získáte pořádáním zajímavých akcí, kde můžete své produkty či služby zviditelnit. Celebrity ale rozhodně nezvěte, zastíní vaši...
21. 6. 2015
21. 6. 2015
V menších firmách je snažší sledovat, kdo opravdu pracuje, a kdo se jen veze. Místo přijímání nových lidí rozdělte práci mezi stávající a zvyšte...
18. 6. 2015
18. 6. 2015
Vyrábět kvalitní zboží s co nejmenšími náklady a rychle reagovat na požadavky trhu je základním receptem na přežití pro malou i velkou firmu....
11. 5. 2015
11. 5. 2015
Jak uspořit při výrobě? Při odstraňování plýtvání se zaměřte na celý výrobní proces, myslete jinak a naučte to i zaměstnance. Principy takzvané...
11. 5. 2015
11. 5. 2015
Při tvorbě loga firmy je nutné vědět, co má zákazníkům sdělovat. Vyvarujte se přílišné komplikovanosti. Grafici poradí, jaké logo si zákazník...
6. 5. 2015
6. 5. 2015
Logo Při tvorbě loga firmy je nutné vědět, co má zákazníkům sdělovat. Vyvarujte se přílišné komplikovanosti. Grafici poradí, jaké logo si zákazník...