reklama
reklama
Články autora
14. 9. 2015

Pověst své firmy zjistíte v online průzkumu

Marketing Bez zpětné vazby se neobejde žádné podnikání. Jak zjistit, co si o vaší firmě, službách či výrobcích myslí zákazníci, zaměstnanci či dodavatelé?...
14. 9. 2015

E-learning ušetří firmě čas i peníze

Máte pocit, že vás vzdělávání zaměstnanců stojí příliš mnoho? Nechce se vám kromě kurzů samotných platit ještě dopravu? Zkuste kurzy, které...
14. 9. 2015

Pověst své firmy zjistíte v online průzkumu

Bez zpětné vazby se neobejde žádné podnikání. Jak zjistit, co si o vaší firmě, službách či výrobcích myslí zákazníci, zaměstnanci či dodavatelé?...
21. 6. 2015

Místní firma osloví příběhem a odborností

Lokální zákazníky získáte pořádáním zajímavých akcí, kde můžete své produkty či služby zviditelnit. Celebrity ale rozhodně nezvěte, zastíní vaši...
11. 5. 2015

Úspory ve výrobě zajistí její plynulost

Jak uspořit při výrobě? Při odstraňování plýtvání se zaměřte na celý výrobní proces, myslete jinak a naučte to i zaměstnance. Principy takzvané...
11. 5. 2015

Logo musí vyprávět příběh vaší značky

Při tvorbě loga firmy je nutné vědět, co má zákazníkům sdělovat. Vyvarujte se přílišné komplikovanosti. Grafici poradí, jaké logo si zákazník...
1 2 3 4
reklama