reklama
reklama
Další články autora / Lucie Peláková
16. 6. 2014

Maroko je pro české firmy trhem budoucnostiHN+

HN+Maroko patří k zemím, jejichž potenciál v oblasti vzájemného obchodu české firmy teprve objevují. I přes kulturní odlišnosti, administrativní...
12. 5. 2014

Italy oslovíte designem a smyslem pro detailHN+

HN+Mezi Čechy se Itálie těší velké oblibě jako letní i zimní turistická destinace. Špatně si však v povědomí lidí nestojí ani z hlediska podnikání...
12. 5. 2014

Copy General digitální věk nezahubilHN+

HN+Může firma, která si v devadesátých letech minulého století vybudovala byznys na kopírování papírových dokumentů, přežít v dnešním internetovém...
14. 4. 2014

50 rad pro podnikateleHN+

HN+Když jsme před časem dělali rozhovor s jednou ostřílenou českou podnikatelkou, svěřila se, že během budování své firmy neměla možnost se poradit...
10. 3. 2014

Kitl vsadil na tradiční nápoje z bylinHN+

HN+Příběh Jana Vokurky a jeho firmy Kitl, která v Jablonci nad Nisou vyrábí zdravotní sirupy, vína a likéry, vypadá jako dokonale naplánovaná...
1 2 3 4
reklama