reklama
reklama
Další články autora / Filip Rožánek
5. 9. 2016

Novinář jako zbytečné zaměstnáníHN+

HN+Počet pracovních míst v mediálním průmyslu USA se od roku 1990 do letošního jara ztenčil o šedesát procent. Mohou za to počítače a internet,...
29. 8. 2016

Virtuální fanoušci a skuteční zákazníciHN+

HN+Ze čtyř milionů českých uživatelů jich většina chodí na Facebook přes telefon. Výzkumy potvrzují, že je pro ně důležitým zdrojem zpráv o světě....
15. 8. 2016

Olympiáda novinářské tupostiHN+

HN+Letní olympijské hry v brazilském Riu pochopitelně lákají pozornost médií z celého světa. Před novináři stojí úkol, aby jejich průběh a zákulisí...
8. 8. 2016

Zlý sen o Lucii ProutníkovéHN+

HN+Hejtman Michal Hašek měl falešnou mluvčí. Nic nového, používání fiktivních lidí patří k brněnskému folkloru už od kuřimské kauzy. Existuje...
1. 8. 2016

Proč o tomhle nikdo nepíše?HN+

HN+Ke zpravodajským hodnotám postupně přibyly i další objektivní faktory, které rozhodují o zařazení zprávy, například ekonomické náklady na...
26. 7. 2016

Mnichov se zamiloval do policejního mluvčíhoHN+

HN+Bavorsko má novou hvězdu. Fanoušky tentokrát nepřilákal žádný herec, zpěvák nebo youtuber, ale policejní mluvčí. Muž, který uprostřed vyhrocené...
11. 7. 2016

Retušovaní muži, slůňata a krajské volbyHN+

HN+Krajské volby jsou příležitostí ke stranické kreativitě. Zdá se, že největší cirkus budou podzimní volby ve Zlínském kraji. Ale ani ostatní...
4. 7. 2016

Značka Česko je naleštěná, ale bez obsahuHN+

HN+Značka Czechia se v těchto dnech dočká zápisu do OSN. Pak budou na řadě sportovci, aby to začali používat. Teď by to chtělo ještě si říct, jak...
27. 6. 2016

Brexit, čokoláda a konec okovů EUHN+

HN+Zastánci setrvání v unii prohráli, protože nedokázali ve voličích probudit emoce. Odpůrci klidně používali i účelové lži. Šokované evropské...
20. 6. 2016

Obchodníci s deštěm z ametystůHN+

HN+Od minulého týdne si v Česku můžete koupit lahev vody vymáchané v šutrech. Má prý proto "pozitivní energii". Firma ve svém vyjádření připustila,...
13. 6. 2016

Jak se KFC usmažilo ve vlastní šťávěHN+

HN+Marketéři KFC nepochopili jednoduchou věc. Postavit se k průšvihu čelem je vždycky lepší než rituální marketingové tance. Zásada zní: Nedělejte...
6. 6. 2016

Mrštné jazyky na PriměHN+

HN+Celý uplynulý týden to na internetu žilo nahrávkou z loňské porady na Primě, na které padlo, že stanice chce zaujmout postoj k uprchlické krizi....
16. 5. 2016

Eurovize jako nástroj politikyHN+

HN+Eurovize není čistě apolitická, i když se tak tváří. V Ázerbájdžánu před sedmi lety vyslýchala policie všech 43 lidí, kteří poslali hlas...
1 ... 8 9 10 11 12 13 14
reklama