reklama
reklama
Další články autora / Filip Rožánek
3. 11. 2016

Mediální (m)učedník Donald Trump

Na Donalda Trumpa se valí další obvinění ze sexuálního obtěžování. Kritici realitního magnáta žádají televizi NBC, ať zveřejní nesestříhané...
10. 10. 2016

Krachy volebního marketingu

Marketing v politice není všechno. Veselé obrázky a fotky musí doplnit i něco podstatného. Za prohru nemohou média, ale špatný odhad voličských...
26. 9. 2016

Nesmějte se potrhlým nápadům v byznysu

Stáli jsme ve firmě, která ztratila původního ducha a změnila se v korporaci. Chybělo jí doslova pár měsíců do bankrotu. Neměli jsme v rukou...
19. 9. 2016

Jak široká je veřejná služba

Chystá se úprava zákonů o České televizi a Českém rozhlase. Evropa požaduje systém finanční kontroly. V západní Evropě jsou pod bedlivou...
12. 9. 2016

Zprávy, na které se zapomnělo

Za 15 let od 11. září se mediální svět totálně změnil. Dnes jsme všichni on-line a sledujeme zprávy v mobilu. Tehdejší on-line výkony novinářů...
5. 9. 2016

Novinář jako zbytečné zaměstnání

Počet pracovních míst v mediálním průmyslu USA se od roku 1990 do letošního jara ztenčil o šedesát procent. Mohou za to počítače a internet,...
29. 8. 2016

Virtuální fanoušci a skuteční zákazníci

Ze čtyř milionů českých uživatelů jich většina chodí na Facebook přes telefon. Výzkumy potvrzují, že je pro ně důležitým zdrojem zpráv o světě....
15. 8. 2016

Olympiáda novinářské tuposti

Letní olympijské hry v brazilském Riu pochopitelně lákají pozornost médií z celého světa. Před novináři stojí úkol, aby jejich průběh a zákulisí...
8. 8. 2016

Zlý sen o Lucii Proutníkové

Hejtman Michal Hašek měl falešnou mluvčí. Nic nového, používání fiktivních lidí patří k brněnskému folkloru už od kuřimské kauzy. Existuje...
1. 8. 2016

Proč o tomhle nikdo nepíše?

Ke zpravodajským hodnotám postupně přibyly i další objektivní faktory, které rozhodují o zařazení zprávy, například ekonomické náklady na...
26. 7. 2016

Mnichov se zamiloval do policejního mluvčího

Bavorsko má novou hvězdu. Fanoušky tentokrát nepřilákal žádný herec, zpěvák nebo youtuber, ale policejní mluvčí. Muž, který uprostřed vyhrocené...
11. 7. 2016

Retušovaní muži, slůňata a krajské volby

Krajské volby jsou příležitostí ke stranické kreativitě. Zdá se, že největší cirkus budou podzimní volby ve Zlínském kraji. Ale ani ostatní...
4. 7. 2016

Značka Česko je naleštěná, ale bez obsahu

Značka Czechia se v těchto dnech dočká zápisu do OSN. Pak budou na řadě sportovci, aby to začali používat. Teď by to chtělo ještě si říct, jak...
27. 6. 2016

Brexit, čokoláda a konec okovů EU

Zastánci setrvání v unii prohráli, protože nedokázali ve voličích probudit emoce. Odpůrci klidně používali i účelové lži. Šokované evropské...
20. 6. 2016

Obchodníci s deštěm z ametystů

Od minulého týdne si v Česku můžete koupit lahev vody vymáchané v šutrech. Má prý proto "pozitivní energii". Firma ve svém vyjádření připustila,...
13. 6. 2016

Jak se KFC usmažilo ve vlastní šťávě

Marketéři KFC nepochopili jednoduchou věc. Postavit se k průšvihu čelem je vždycky lepší než rituální marketingové tance. Zásada zní: Nedělejte...
1 ... 9 10 11 12 13 14 15
reklama