reklama
reklama
Další články autora / Filip Rožánek
1. 12. 2015

Stát se učí nevyhazovat peníze za PRHN+

HN+Aférám a průšvihům při státních zakázkách na PR kampaně má do budoucna zamezit nový manuál. Špatná byla například drahá a neefektivní podpora...
30. 11. 2015

Televizní ankety, trapnost ve stroji časuHN+

HN+České galavečery s udílením cen popularity se zapomněly v minulém století. Když se podobné ankety vyhlašují na západ od nás, dávají si...
23. 11. 2015

Musíme vědět úplně všechno?HN+

HN+Přenos informací v reálném čase na Periscope, Twitteru nebo na Facebooku je dvousečná zbraň. Při zásahu policie proti teroristům by bylo...
9. 11. 2015

Koho přilákají dvě rozhlasové miliardyHN+

HN+Pro mnohé jsou přihlášky do konkurzu na ředitele Českého rozhlasu dalším pokusem, jak si zajistit stabilní příjem. Rozpočet činí dvě miliardy....
2. 11. 2015

Ustřihněte svou kabelovkuHN+

HN+Každý rok zhruba dvě procenta amerických domácností ruší smlouvy s kabelovými televizemi. Důvody nespokojenosti klientů kabelovek jsou přitom...
27. 10. 2015

Konec starých jistotHN+

HN+Reklamní průmysl měl vždy své jistoty, které si vybojoval často kontroverzními cestami. Ale teď se firmy svých provokativních kampaní dobrovolně...
19. 10. 2015

Buřty, pivo, nenávist. Co nám říká HradHN+

HN+Prezident potřebuje svým voličům ukázat domnělého nepřítele, před kterým je zachrání. Po letech ve vysokých funkcích by měl umět reagovat...
14. 10. 2015

Třetí světová válka bude o piškotyHN+

McMedia HN+Jan Tuna se se svou nezaměnitelně vynervovanou dikcí pustil do firmy Mondelez. Hříchem je přesun výroby piškotů do Polska a změna jejich tvaru....
21. 9. 2015

Haló, tady redakce, je tam někdo?HN+

HN+Politikům se do živých duelů nechce. Protože se bojí, že řeknou něco nevhodného. Místo osobní účasti v pořadech proto posílají důkladně...
14. 9. 2015

Veřejná slova o veřejné služběHN+

HN+Do německých médií se vrátila debata o přínosu veřejnoprávních korporací pro společnost. Boj proti veřejnoprávním médiím mimoděk poukázal na to,...
31. 8. 2015

Novinařina ve věku robotůHN+

HN+Automaty už nahrazují živé novináře při psaní rutinních zpráv z ekonomiky a sportu. Posuzují také, co promovat na sociálních sítích, co se...
24. 8. 2015

Musíte se bát. Protože to prodáváHN+

HN+Bulvární novináři, ať už zaměstnáním, nebo duší, rychle vycítili šanci. Nové uživatele a čtenáře snadno přitáhne cokoliv, na co se dá napasovat...
1 ... 10 11 12 13 14
reklama