reklama
reklama
Další články autora / Filip Rožánek
23. 11. 2015

Musíme vědět úplně všechno?

Přenos informací v reálném čase na Periscope, Twitteru nebo na Facebooku je dvousečná zbraň. Při zásahu policie proti teroristům by bylo...
9. 11. 2015

Koho přilákají dvě rozhlasové miliardy

Pro mnohé jsou přihlášky do konkurzu na ředitele Českého rozhlasu dalším pokusem, jak si zajistit stabilní příjem. Rozpočet činí dvě miliardy....
2. 11. 2015

Ustřihněte svou kabelovku

Každý rok zhruba dvě procenta amerických domácností ruší smlouvy s kabelovými televizemi. Důvody nespokojenosti klientů kabelovek jsou přitom...
27. 10. 2015

Konec starých jistot

Reklamní průmysl měl vždy své jistoty, které si vybojoval často kontroverzními cestami. Ale teď se firmy svých provokativních kampaní dobrovolně...
19. 10. 2015

Buřty, pivo, nenávist. Co nám říká Hrad

Prezident potřebuje svým voličům ukázat domnělého nepřítele, před kterým je zachrání. Po letech ve vysokých funkcích by měl umět reagovat...
14. 10. 2015

Třetí světová válka bude o piškoty

McMedia Jan Tuna se se svou nezaměnitelně vynervovanou dikcí pustil do firmy Mondelez. Hříchem je přesun výroby piškotů do Polska a změna jejich tvaru....
21. 9. 2015

Haló, tady redakce, je tam někdo?

Politikům se do živých duelů nechce. Protože se bojí, že řeknou něco nevhodného. Místo osobní účasti v pořadech proto posílají důkladně...
14. 9. 2015

Veřejná slova o veřejné službě

Do německých médií se vrátila debata o přínosu veřejnoprávních korporací pro společnost. Boj proti veřejnoprávním médiím mimoděk poukázal na to,...
31. 8. 2015

Novinařina ve věku robotů

Automaty už nahrazují živé novináře při psaní rutinních zpráv z ekonomiky a sportu. Posuzují také, co promovat na sociálních sítích, co se...
24. 8. 2015

Musíte se bát. Protože to prodává

Bulvární novináři, ať už zaměstnáním, nebo duší, rychle vycítili šanci. Nové uživatele a čtenáře snadno přitáhne cokoliv, na co se dá napasovat...
1 ... 12 13 14 15 16
reklama