4. 8. 2015
4. 8. 2015
Expanze e-shopu Je český rybníček vašemu e-shopu malý? Pak pravděpodobně uvažujete o expanzi do zahraničí. Takový krok je ale třeba si dobře rozmyslet a...
30. 7. 2015
30. 7. 2015
Pojištění pohledávek Většina českých firem spoléhá na dobrou platební morálku svých zákazníků, ať již tuzemských nebo zahraničních. Minimum z nich tak pojišťuje své...
30. 7. 2015
30. 7. 2015
Účetní závěrka Řada tuzemských firem ještě stále neplní povinnost ukládat účetní závěrky a výroční zprávy do sbírky listin obchodního rejstříku. Třeba v Praze...
29. 7. 2015
29. 7. 2015
PPC kampaně Pay per click je jeden ze základních pojmů internetového marketingu. Založení kampaně není nic náročného, pokud ji ale chcete mít skutečné...
28. 7. 2015
28. 7. 2015
Vyhlídky do budoucna Většina tuzemských podnikatelů věří v pozitivní vývoj ekonomiky, oživení trhu i svého oboru. V porovnání s prvním čtvrtletím tohoto roku ale...
23. 7. 2015
23. 7. 2015
Mobilní nákupy Téměř polovina uživatelů, kterým se na mobilu webové stránky zobrazí chybně, na ně podruhé už nezavítají. E-shopy by proto měly být na majitele...
21. 7. 2015
21. 7. 2015
Investoři Atraktivita České republiky pro zahraniční firmy a investory díky lepším ekonomickým ukazatelům meziročně výrazně vzrostla. Vůbec poprvé se tak...
17. 7. 2015
17. 7. 2015
Time management Míváte dojem, že úkolů je nekonečné množství, zatímco času jen omezeně? Že je nemožné vyřídit vše, co jste si naplánovali? Možná máte problém s...
9. 10. 2017
9. 10. 2017
Zahraniční investice Tuzemsko představuje pro některé zahraniční investory poměrně zajímavý trh. Především pro ruské, slovenské a německé podnikatele. Ti také...
1. 4. 2017
1. 4. 2017
Látky s příběhem Jana Seidlová svět látek, šití a designu objevila čirou náhodou. Opustila původní práci a začala pod značkou Kdotokdyslyšel dovážet do Čech...