5. 10. 2015
5. 10. 2015
Byznys etiketa Belgie je kulturně, politicky a sociologicky pestrá. Multikulturní charakter země na rozhraní germánské a románské části Evropy z ní činí...
24. 9. 2015
24. 9. 2015
Byznys etiketa Vývoz z Česka do Polska se rok od roku zvyšuje. Napomáhá tomu příbuznost kultur i jazyka či pozitivní vnímání Čechů. Přestože si oba národy...
17. 9. 2015
17. 9. 2015
Byznys etiketa Třetina českého exportu směřuje do Německa. Naše provázanost s třetí největší světovou ekonomikou je založena na tradici. Zkušenost s německými...
10. 9. 2015
10. 9. 2015
Byznys za hranicemi Američané rádi obchodují s lidmi, kteří mají podobné hodnoty a zájmy. Jednání s nimi nebývají jednoduchá, neboť jsou poměrně tvrdými...
31. 8. 2015
31. 8. 2015
Byznys za hranicemi Slovinci ocení především kvalitní zpracování a originalitu. Svou kulturou a návyky jsou nám velmi blízko, není proto třeba se příliš adaptovat....
24. 8. 2015
24. 8. 2015
Byznys za hranicemi Druhá největší evropská ekonomika nabízí českým firmám řadu příležitostí. Klíč k dobrému vztahu s francouzskými partnery spočívá v pochopení...
17. 8. 2015
17. 8. 2015
Byznys za hranicemi Litevci jsou tvrdí obchodníci. Ustupují pomalu a neradi. Při jednání nasazují poker face, přitom jim ale neunikne ani značka oděvu protistrany....
10. 8. 2015
10. 8. 2015
Podnikání za hranicemi Nizozemské království je pro Česko jedním z deseti nejdůležitějších obchodních partnerů. Trh je to však velmi náročný a konkurenceschopný. Při...
3. 8. 2015
3. 8. 2015
Byznys za hranicemi Finský trh má pověst konzervativního teritoria. Svojí velikostí, saturovaností i zaměřením se na export je velmi podobný tomu českému. Pronikání...
20. 7. 2015
20. 7. 2015
Byznys etiketa Česko, podobně jako ostatní státy, které vůči Rusku uvalily sankce, zaznamenalo snižující se zájem o dovoz svých produktů. I přes jeho pokles je...