12. 11. 2020
12. 11. 2020
Komentář Ondřeje Machka Volba názvu firmy je zásadní podnikatelské rozhodnutí, které se dá už jen složitě vzít zpět. Název firmy je nositelem firemní reputace,...
5. 8. 2020
5. 8. 2020
komentář ondřeje machka Současná situace optimismu příliš nenahrává. Ekonomové se shodují na tom, že českou ekonomiku v letošním roce čeká propad doprovázený krachy...
13. 2. 2020
13. 2. 2020
Moudrost je obtížné přesně definovat, ale většina lidí významu tohoto slova rozumí. Tento pojem také není nijak nový. Navzdory tomu, že v Bibli...
7. 11. 2019
7. 11. 2019
Poznatky z mezinárodních studií nasvědčují, že při rozhodování o tom, kdo převezme rodinnou firmu, stále hraje roli faktor pohlaví. Tzv....
23. 8. 2018
23. 8. 2018
Názory Větu biblického Kazatele "Nic nového pod sluncem" je možné vyložit si tak, že už se všechno zkoumalo a na všechny otázky existují odpovědi....
10. 5. 2018
10. 5. 2018
VŠE o... Rodinné firmy jsou cenným a stabilizačním prvkem české ekonomiky. Jsou největším zdrojem pracovních míst v soukromé sféře, jsou známé svou...
1. 6. 2017
1. 6. 2017
Spotřebitelé vnímají rodinné firmy pozitivněji. Často citovanou vlastností je jejich "posedlost kvalitou", což je mimo jiné dáno tím, že jméno...