reklama
reklama

Kristína Paulenková

redaktorka speciálních projektů
RSS
Články autora
22. 5.

Tvrdé smlouvání působí neseriózně

Lidé ze Srbska, Černé Hory i Bulharska jsou přátelští a velmi pohostinní. Působí sice chaoticky, ale obvykle mají dobrou znalost výrobků, které...
24. 4.

Hlavní roli hraje cena a logické argumenty

Do Polska i Maďarska by měl český vývozce jet dobře připravený. U stolu s ním bude sedět pragmatický obchodník, který je otevřený naslouchání a...
11. 4.

Co dělá svatbu výjimečnou?HN+

HN+ Lidé ze svatebního byznysu říkají, že nejdůležitější na celé oslavě jsou přítomní lidé a atmosféra, kterou vytvoří. "Nejlepší dojmy mám ze...
20. 3.

Na Ukrajině se dobře prodává české pivo

Ukrajinci postupně sbližují místní normy i právní řád s předpisy EU. Přesto by měl český podnikatel postupovat při navazování obchodních vztahů...
31. 1.

Na vysoké škole nelze učit 15 let to saméHN+

HN+ Socioložka Kateřina Sidiropulu Janků se zabývá inkluzivním vzděláváním, česko-romskými vztahy či migrací. Své přednášky oživuje příběhy lidí, s...
1 2 3 4
reklama