Jindřich Štěpánek

Omamný sporťák pro ostrou jízdu

Petr Nič, přední český profesionální golfista, testoval nejprodávanější kabriolet na světě: dvoulitrovou Mazdu MX-5.
23. 8. 2007 ▪ 4 min. čtení

Dobrou restauraci poznám podle vína

Pro majitele strojařské firmy Wikov Industry Martina Wichterleho je nejlepším završením obchodního jednání v Norsku restaurace na nábřeží v...
23. 8. 2007 ▪ 8 min. čtení

Chutná mi tam, kde cítím genia loci

Generální ředitel Fezka Strakonice Josef BLECHA říká, že restaurace má mít nejen skvělý jídelníček, ale především genia loci. Na takovém místě...
27. 5. 2007 ▪ 9 min. čtení

Automobil do terénu i do divadla

Pavel KAFKA, generální ředitel české pobočky firmy Siemens, testoval nový třílitrový šestiválec VOLKSWAGEN TOUAREG.
26. 4. 2007 ▪ 4 min. čtení

Dobré jídlo? Až když je obchod domluven

Generální ředitel Schneider Electric CZ Olaf KÖRNER tvrdí, že bez jídla by se dlouhodobý byznys dělal těžko, neboť slouží k poznání partnerů....
26. 4. 2007 ▪ 9 min. čtení

Když je v autě škoda pouštět hudbu

Suad Hadžič, generální ředitel českého zastoupení Gorenje, testoval pětilitrový osmiválec Porsche Cayenne S FL.
22. 3. 2007 ▪ 4 min. čtení

Dobrá restaurace otevírá čtvrtý rozměr

Martin PETRÁŠEK, předseda představenstva a generální ředitel firmy Stock Plzeň, říká, že nejlepší kuchyně je ta místní. Vznikala totiž po...
25. 3. 2007 ▪ 7 min. čtení

Japonský koráb plný elektroniky

Viliam Sivek, předseda představenstva a generální ředitel EuroAgentur Hotels and Travel, testoval tříapůllitrový šestiválec Honda Legend.
8. 2. 2007 ▪ 4 min. čtení

Jídlo nejlépe prozradí povahu klienta

Petr Žaluda, generální ředitel Winterthur v České republice a na Slovensku, tvrdí, že pojišťovny nabízejí velmi podobné produkty. Při...
8. 2. 2007 ▪ 10 min. čtení

Vášeň pro jídlo ukáže dobrého byznysmena

Aby firma Martina Dlouhého mohla svým zákazníkům nabídnout to nejlepší víno a potraviny, rozhodl se zaměstnat špičkového sommeliéra i kuchaře.
7. 12. 2006 ▪ 5 min. čtení