Walter Spitz

Co dokáže "brainfood"

Lehká strava bohatá na vitaminy je v zájmu úspěšného jednání či prezentace. Pobočky řetězce Hyatt v Německu a ve Švýcarsku s její pomocí...
18. 11. 2011 ▪ 3 min. čtení

Topení jen tam, kde je třeba

Venkovní restaurace, koutek pro kuřáky, ale i části rozlehlých spa nebo posezení ve vinném sklepě spojuje obtížné vytápění. Problém, kdy venku...
18. 11. 2011 ▪ 3 min. čtení

Vydejte se za klienty na sociální síť

Sociální sítě představují pro komunikaci s potenciálními klienty dosud nevyužitý prostor. Společnosti působící v oblasti cestovního ruchu na...
22. 12. 2009 ▪ 3 min. čtení

Jak vypadá perfektní bufet

Inscenovat perfektní bufetový stůl není jednoduchým úkolem. Patří k tomu dobrý servis a nadstandardní kultura stolování, stejně jako vysoce...
26. 11. 2009 ▪ 4 min. čtení

Pravidla správného hospodaření

Snížit energetické náklady nutně neznamená obnovu stávajícího topného systému nebo změnu dodavatele energie. Již prostřednictvím...
30. 10. 2009 ▪ 3 min. čtení

Kdo odolá krizi

V květnu 2009 stoupla obsazenost na londýnském hotelovém trhu o 1,5 %. Zároveň průměrná cena za pokoj ve stejném období poklesla o 5,4 %....
30. 9. 2009 ▪ 2 min. čtení

Malá hotelová inventura

I když se hotely stále potýkají s odlivem turistů, sázet na pštrosí taktiku by nyní nemělo smysl. Na řadu přichází čestný vlastní marketing...
20. 8. 2009 ▪ 3 min. čtení

Umění z ledu a čaje

Ledový čaj je dnes daleko více než nápoj - pro mnohé životní styl, zábava i umění. Poprvé byl veřejnosti nabídnut jednoho parného dne v roce...
20. 8. 2009 ▪ 2 min. čtení

Nový řetězec v Bratislavě

Přesně dvacet měsíců po zahájení stavby byl v Bratislavě otevřen tříhvězdičkový Chopin Airporthotel. Bratislava se tak stala letos pátým městem...
2. 7. 2009 ▪ 2 min. čtení

Exotika na dosah

Jak propagovat regionální lázeňský koncept celosvětově? Pomocí inteligentního a časově sladěného marketingového a komunikačního konceptu, který...
1. 7. 2009 ▪ 6 min. čtení

Co si muži opravdu myslí

Ve výzkumu mužské populace jsme se zaměřili na všeobecné a trvalé aspekty mužského zájmu. Jak muži vnímají sami sebe? A do jaké míry jsou...
1. 7. 2009 ▪ 3 min. čtení

Pusťte děti do kuchyně

Děti současných hostů jsou našimi budoucími zákazníky. Tak asi zněla na začátku úvaha, která přiměla hotelový řetězec Hilton k nápadu rozjet...
28. 5. 2009 ▪ 3 min. čtení

Reklamě vládnou emoce

Pro něco nebo proti něčemu se člověk rozhodne v průběhu dvou vteřin. Tak krátký je okamžik, během kterého máte možnost na sebe upozornit své...
28. 5. 2009 ▪ 3 min. čtení

Jak řídit hotel v době recese

Když hrozí ekonomická krize, hotely musí přijmout rozhodné kroky, aby měla daná situace co nejmenší dopad na jejich budoucí fungování. Plánování...
27. 4. 2009 ▪ 6 min. čtení

Co znamená luxus

Opravdovým luxusním zbožím budoucnosti nejsou čistě materiální hodnoty - je to zdraví, vitalita, harmonie. V době rapidně se rozšiřujícího...
27. 4. 2009 ▪ 3 min. čtení

Zážitek s výsledkem

Luxusní ošetření jsou jedinečná a hostům poskytují mnohem víc, než je běžný standard. Patří však pouze do luxusních hotelů nebo si své místo...
27. 4. 2009 ▪ 6 min. čtení

Nakonec jde vždy jen o peníze

Americký státník, vydavatel a vynálezce Benjamin Franklin kdysi prohlásil: "Požehnaný je ten, kdo nic neočekává, protože pak nemůže být...
30. 3. 2009 ▪ 4 min. čtení

V čem spočívá jakost lázní

Na lázeňském trhu se stále přibývajícími možnostmi výběru rozhoduje o existenci provozu právě nadšení hosta. Příliš mnoho lázeňských služeb se...
26. 2. 2009 ▪ 3 min. čtení

Lázeňská příručka - faktor úspěšnosti

Ten, kdo chce dosáhnout určitého cíle, musí vědět, z jaké pozice startuje a jakým způsobem je schopen splnění cíle prověřit. Ani v lázních tomu...
23. 12. 2008 ▪ 5 min. čtení

Architektura v souladu s přírodou

Že v architektuře a stavitelství platí heslo "v jednoduchosti je elegance" snad víc než kdekoliv jinde, potvrzuje i další z klasických příkladů,...
29. 10. 2008 ▪ 4 min. čtení