Co dokáže "brainfood" Lehká strava bohatá na vitaminy je v zájmu úspěšného jednání či prezentace. Pobočky řetězce Hyatt v Německu a ve Švýcarsku s její pomocí... 18. 11. 2011 ▪ 3 min. čtení
Topení jen tam, kde je třeba Venkovní restaurace, koutek pro kuřáky, ale i části rozlehlých spa nebo posezení ve vinném sklepě spojuje obtížné vytápění. Problém, kdy venku... 18. 11. 2011 ▪ 3 min. čtení
Vydejte se za klienty na sociální síť Sociální sítě představují pro komunikaci s potenciálními klienty dosud nevyužitý prostor. Společnosti působící v oblasti cestovního ruchu na... 22. 12. 2009 ▪ 3 min. čtení
Jak vypadá perfektní bufet Inscenovat perfektní bufetový stůl není jednoduchým úkolem. Patří k tomu dobrý servis a nadstandardní kultura stolování, stejně jako vysoce... 26. 11. 2009 ▪ 4 min. čtení
Pravidla správného hospodaření Snížit energetické náklady nutně neznamená obnovu stávajícího topného systému nebo změnu dodavatele energie. Již prostřednictvím... 30. 10. 2009 ▪ 3 min. čtení
Kdo odolá krizi V květnu 2009 stoupla obsazenost na londýnském hotelovém trhu o 1,5 %. Zároveň průměrná cena za pokoj ve stejném období poklesla o 5,4 %.... 30. 9. 2009 ▪ 2 min. čtení
Malá hotelová inventura I když se hotely stále potýkají s odlivem turistů, sázet na pštrosí taktiku by nyní nemělo smysl. Na řadu přichází čestný vlastní marketing... 20. 8. 2009 ▪ 3 min. čtení
Umění z ledu a čaje Ledový čaj je dnes daleko více než nápoj - pro mnohé životní styl, zábava i umění. Poprvé byl veřejnosti nabídnut jednoho parného dne v roce... 20. 8. 2009 ▪ 2 min. čtení
Nový řetězec v Bratislavě Přesně dvacet měsíců po zahájení stavby byl v Bratislavě otevřen tříhvězdičkový Chopin Airporthotel. Bratislava se tak stala letos pátým městem... 2. 7. 2009 ▪ 2 min. čtení
Exotika na dosah Jak propagovat regionální lázeňský koncept celosvětově? Pomocí inteligentního a časově sladěného marketingového a komunikačního konceptu, který... 1. 7. 2009 ▪ 6 min. čtení
Co si muži opravdu myslí Ve výzkumu mužské populace jsme se zaměřili na všeobecné a trvalé aspekty mužského zájmu. Jak muži vnímají sami sebe? A do jaké míry jsou... 1. 7. 2009 ▪ 3 min. čtení
Pusťte děti do kuchyně Děti současných hostů jsou našimi budoucími zákazníky. Tak asi zněla na začátku úvaha, která přiměla hotelový řetězec Hilton k nápadu rozjet... 28. 5. 2009 ▪ 3 min. čtení
Reklamě vládnou emoce Pro něco nebo proti něčemu se člověk rozhodne v průběhu dvou vteřin. Tak krátký je okamžik, během kterého máte možnost na sebe upozornit své... 28. 5. 2009 ▪ 3 min. čtení
Jak řídit hotel v době recese Když hrozí ekonomická krize, hotely musí přijmout rozhodné kroky, aby měla daná situace co nejmenší dopad na jejich budoucí fungování. Plánování... 27. 4. 2009 ▪ 6 min. čtení
Co znamená luxus Opravdovým luxusním zbožím budoucnosti nejsou čistě materiální hodnoty - je to zdraví, vitalita, harmonie. V době rapidně se rozšiřujícího... 27. 4. 2009 ▪ 3 min. čtení
Zážitek s výsledkem Luxusní ošetření jsou jedinečná a hostům poskytují mnohem víc, než je běžný standard. Patří však pouze do luxusních hotelů nebo si své místo... 27. 4. 2009 ▪ 6 min. čtení
Nakonec jde vždy jen o peníze Americký státník, vydavatel a vynálezce Benjamin Franklin kdysi prohlásil: "Požehnaný je ten, kdo nic neočekává, protože pak nemůže být... 30. 3. 2009 ▪ 4 min. čtení
V čem spočívá jakost lázní Na lázeňském trhu se stále přibývajícími možnostmi výběru rozhoduje o existenci provozu právě nadšení hosta. Příliš mnoho lázeňských služeb se... 26. 2. 2009 ▪ 3 min. čtení
Lázeňská příručka - faktor úspěšnosti Ten, kdo chce dosáhnout určitého cíle, musí vědět, z jaké pozice startuje a jakým způsobem je schopen splnění cíle prověřit. Ani v lázních tomu... 23. 12. 2008 ▪ 5 min. čtení
Architektura v souladu s přírodou Že v architektuře a stavitelství platí heslo "v jednoduchosti je elegance" snad víc než kdekoliv jinde, potvrzuje i další z klasických příkladů,... 29. 10. 2008 ▪ 4 min. čtení