Marcela Šimková

Souvislost mezi marketingem a HR

Jaký má vliv propojení marketingu a HR na spokojenost zákazníků a firemní výsledky? Docela zásadní. Zaměstnanci totiž velkou měrou přispívají k...
20. 6. 2012 ▪ 8 min. čtení

Souvislost mezi marketingem, HR a spokojeností

Jaký má vliv propojení marketingu a HR na spokojenost zákazníků a firemní výsledky? Docela zásadní. Zaměstnanci totiž velkou měrou přispívají k...
29. 5. 2012 ▪ 9 min. čtení

Vize restauratérů pro tento rok

Výzkumná agentura Data Servis - informace realizovala koncem loňského roku výzkum mapující budoucí vývoje na českém a slovenském trhu on-trade,...
30. 3. 2011 ▪ 4 min. čtení

Jak se v době krize chodí na pivo?

Do restaurací chodíme méně, a když už, tak stejně šetříme. Na krizi zareagovali i provozovatelé. Jaké trendy v chování zákazníků na trhu...
30. 6. 2010 ▪ 5 min. čtení

Význam marketingových aktivit v on-trade

Trh gastronomických provozoven je oblíbeným místem pro pořádání řady marketingových aktivit, ale i testování nových produktů. Zatím se však...
22. 2. 2006 ▪ 5 min. čtení

Platí rovnice spokojený = loajální?

Poslední dobou se stálé více a hlouběji začíná pracovat s nitrem zákazníka a jeho vnímáním spokojenosti s čímkoliv. Proč tak velký zájem o mě...
3. 10. 2005 ▪ 6 min. čtení