Ratibor Líbal

managing partner, Actum
ICT revue 4/2018

Souboj chytrých a hloupých (strojů)

Žijeme v době datové a potřeba dat nás terorizuje na každém kroku, kdo nemá data, je mrtvý. Taková mantra se ozývá všude kolem. Jenže jak data...
17. 5. 2018 ▪ 2 min. čtení

Sloupek: Souboj chytrých a hloupých (strojů)

Žijeme v době datové a potřeba dat nás terorizuje na každém kroku, kdo nemá data, je mrtvý. Taková mantra se ozývá všude kolem. Jenže jak data...
17. 4. 2018 ▪ 2 min. čtení

Jak na Facebook?

Přítomnost na Facebooku (FCB) je standardní součástí digitálního marketingu. Jenže raději FCB nepoužívat než jej používat špatně.
16. 1. 2013 ▪ 3 min. čtení

Prezident podle internetu

Jste zvědaví, kdo bude naším příštím prezidentem? Rád vám to prozradím, tedy v případě, že věříte hlasu lidu a tomu, že se ozývá na internetu.
19. 12. 2012 ▪ 2 min. čtení

Počítejme peníze, ne bannery

Oficiální měření návštěvnosti českého internetu NetMonitor odhalilo několik případů neoprávněného navýšení počtu zhlédnutých stránek. Důvody...
12. 12. 2012 ▪ 2 min. čtení

Jak na Facebook?

Přítomnost na Facebooku (FCB) je standardní součástí digitálního marketingu. Jenže raději FCB nepoužívat než jej používat špatně.
22. 11. 2012 ▪ 3 min. čtení

Jde o peníze, ne bannery

Oficiální měření návštěvnosti českého internetu NetMonitor odhalilo několik případů neoprávněného navýšení počtu zhlédnutých stránek. Důvody...
26. 9. 2012 ▪ 2 min. čtení

Kam to všechno táhne?

Jobs.cz spustil před koncem prázdnin novou kampaň, která představuje mobilní verzi portálu a cílí tak na uživatele chytrých telefonů. Rozmysleli...
28. 8. 2012 ▪ 2 min. čtení

Pod pokličkou on-line

Agentura Actum zpracovala výběr z osobních rozhovorů se čtrnácti českými marketéry pro oblast on-line. Studie přináší náčrt českých postojů,...
24. 11. 2010 ▪ 9 min. čtení

E-mail marketing rovná se spam

E-mail marketing je to samé co spam. Nebo alespoň skoro. Ve spoustě případů to je smutná pravda, protože pro marketing není podstatná definice...
26. 9. 2007 ▪ 3 min. čtení

Nenuťte uživatele přemýšlet

Internet dnes používá přibližně 40 % lidí starších 15 let, český internet má celkem 3,5 milionu uživatelů (údaj NetMonitor 02/06). Stal se proto...
26. 6. 2006 ▪ 4 min. čtení

Trendy internetového marketingu

Internetový marketing v ČR zažil úspěšný rok, a to i přesto, že většina marketérů nemá přesnou představu o tom, co všechno se pod tímto často...
25. 1. 2006 ▪ 6 min. čtení