Nový Ford Mondeo kombi je manažerským snem

Nová generace Mondea se prodává teprve krátce, ale na českých silnicích se s ní lze setkat už docela často. Jeden z nejoblíbenějších...
2. 6. 2015 ▪ 2 min. čtení

Zkušenosti s vozy na CNG

Zvyšující se nároky na ekologii, environmentální audity výrobních procesů a neustálý růst cen paliv jsou důvodem, proč je stlačený zemní plyn...
28. 4. 2015 ▪ 3 min. čtení

Návštěvníkovi veletrhu vstříc

Dnešní návštěvníci veletrhů se nechovají tak, jak by si mnozí marketingoví specialisté přáli. Naopak: Návštěvníci jako individuality velmi silně...
28. 4. 2008 ▪ 2 min. čtení

Na mládež se musí jinak

Současná mládež vyrostla na on-line médiích. Do světa obchodu tak přinášejí novou etiku, otevřenost, participaci a interaktivitu.
20. 3. 2008 ▪ 3 min. čtení

Když šéfové blogují

I když se firemní blogy v Evropě ještě příliš nezabydlely, podceňovat jejich význam by bylo krátkozraké. Tyto digitální deníčky v sobě totiž...
12. 3. 2008 ▪ 5 min. čtení

Když šéfové blogují

I když se firemní blogy v Evropě ještě příliš nezabydlely, podceňovat jejich význam by bylo velmi krátkozraké. Tyto digitální deníčky v sobě...
27. 2. 2008 ▪ 5 min. čtení

Dražší víno chutná víc

Podle amerického výzkumu si lidé daleko víc pochutnají na dražším víně. Oblasti mozku, které spolurozhodují o tom, zda nám něco chutná, nebo ne,...
25. 2. 2008 ▪ 2 min. čtení

Místo práce nákupy?

Češi prý nejraději nakupují na internetu v poledne, tedy v době, kdy jsou v práci. Liší se tak od některých jiných národů Evropské unie, neboť...
25. 2. 2008 ▪ 1 min. čtení

Když reklama, tak on-line

Obraty z on-line reklamy v loňském roce v Německu stouply na 976 milionů eur. Oproti předloňskému roku to je víc než stoprocentní nárůst....
25. 2. 2008 ▪ 2 min. čtení

Co zahýbe elektronickou budoucností?

Expertní skupina pro technologie, média a telekomunikace (TMT) společnosti Deloitte vydala novou předpověď nejvýznamnějších trendů v...
25. 2. 2008 ▪ 3 min. čtení

Dražší víno chutná více

Podle amerického výzkumu si lidé daleko víc pochutnají na dražším víně. Oblasti mozku, které spolurozhodují o tom, zda nám něco chutná, nebo ne,...
12. 2. 2008 ▪ 2 min. čtení

Otevřete konečně oči

Jaké trendy čekají maloobchod v nadcházejícím roce? Proč výrobci zasáhnou jen zřídka víc než 3 % zákazníků? Proč se čím dál tím víc dostávají ke...
21. 1. 2008 ▪ 4 min. čtení

Značky opět vedou

Claim "Skrblení je sexy" nechává německé spotřebitele v klidu. A přesto z tohoto vývoje někdo profituje: Výrobci značkového zboží. Podle jedné...
19. 12. 2007 ▪ 2 min. čtení

Promluvte na své zaměstnance z obrazovky

Firemní televize už dávno nejsou záležitostí luxusu pro "vyvolené". Přenos přes internet je rychlý a levný, přínos pro komunikaci mezi...
21. 11. 2007 ▪ 4 min. čtení