Eva Zajíčková

Speciální čističe rostou

Trh s prostředky na úklid domácnosti roste. Většinový podíl dlouhodobě mají univerzální čističe, ale speciální prostředky rostou rychleji,...
24. 9. 2012 ▪ 7 min. čtení

Češi šetří na papírové hygieně

Ekonomická krize přiměla české spotřebitele šetřit na hygienických výrobcích: chtějí levnější kapesníčky, ubrousky i vatové tyčinky na čištění...
15. 8. 2012 ▪ 5 min. čtení

Doplňkové produkty prodá vhodné vystavení

Rozvinutý trh s vlasovou kosmetikou a barvami na vlasy přináší spotřebitelům množství značek a novinek. Marketingovou podporu v místě prodeje se...
20. 6. 2012 ▪ 5 min. čtení

Využijte očekávání zákazníka

Nákupy kancelářských potřeb plánují lidé i firmy s předstihem. Úspěch mají zavedené značky. Vedle kvality u kancelářských potřeb zákazníky...
23. 5. 2012 ▪ 7 min. čtení

Baterie k elektru a pokladnám

Největší podíl na trhu s bateriemi stále připadá levnějším alkalickým a zinko-uhlíkovým bateriím. Výrobci ale předpokládají růst prémiových...
23. 5. 2012 ▪ 4 min. čtení

Vysvětlujte ochranu před sluncem

Roste význam sluneční kosmetiky, která slibuje spotřebitelům vysokou ochranu pleti a zároveň jim dává záruku kvality prověřené značky. Mezi...
25. 4. 2012 ▪ 3 min. čtení

Češi mohou vonět více

Zatímco prodej deodorantů loni rostl, antiperspirantům se dařilo o něco méně. Kvůli velké konkurenci v této kategorii rozhoduje o prodejnosti...
21. 3. 2012 ▪ 5 min. čtení

Nebojte se experimentů v pet foodu

Lidé své mazlíčky hýčkají i v časech nepříznivé ekonomické situace. Sortiment se rozrůstá a dokáže potěšit i náročné chovatele. Roste poptávka...
15. 2. 2012 ▪ 9 min. čtení

Dbejte na přehledné vystavení

Prodej dámské hygieny mírně klesá, zákaznice se méně předzásobují. Nejvíce se daří značkovým produktům. Hygienické výrobky pro ženy je na...
15. 2. 2012 ▪ 5 min. čtení

Convenience potraviny neztrácí své příznivce

Zájem o tzv. convenience potraviny neklesá. Vznikají specializované obchody a stále více těchto výrobků nabízejí i řetězce. Lidé totiž chtějí...
14. 12. 2011 ▪ 11 min. čtení

Nové technologie osvěžovačů vzduchu

V kategorii osvěžovačů vzduchu oslovují české spotřebitele hlavně novinky. Trhu dominují silní hráči, privátní značky mají menší význam. Nárůst...
16. 11. 2011 ▪ 4 min. čtení

Papír nejlépe prodá cenová akce

Prodej papírových výrobků osobní hygieny v době ekonomické krize významně podporují cenové akce. Nejúspěšnější bývají ve velkých prodejních...
21. 10. 2011 ▪ 3 min. čtení

Kosmetika potřebuje slavnou tvář

V ostrém konkurenčním boji na trhu s tělovou kosmetikou může vyhrávat jen ten, kdo umí přesně zacílit na spotřebitele. Prodej ideálně podporuje...
21. 10. 2011 ▪ 7 min. čtení

Čerstvost především

Marketingové průzkumy potvrzují, že Češi jsou sice spokojeni se šířkou nabídky ovoce a zeleniny, ale už ne s jejich kvalitou. Až 88 %...
17. 8. 2011 ▪ 5 min. čtení

Čas holení a depilace

V létě již pravidelně ožívá trh s dámským i pánským holením. Českým mužům letos nabízí hned několik novinek, včetně depilačních přípravků a...
22. 6. 2011 ▪ 7 min. čtení