Richard Branson

Sedm zlatých pravidel správného manažera

Koučovat vedoucí pracovníky může být obtížné hlavně proto, že při své zátěži těžko hledají čas na reflexi své práce. Proto každý rok zveme...
29. 11. 2011 ▪ 3 min. čtení

Se svými lidmi mluvte zpříma a jasně

Před časem jsem psal, jak je důležité, aby manažeři obcházeli pracoviště podniku a lépe tak poznávali své lidi. Ale nedávno mne přítel usadil,...
1. 11. 2011 ▪ 3 min. čtení

Voda jako šance pro vaše podnikání

Pokud si můžete kdykoliv natočit sklenici čisté, studené vody z kohoutku, těžko si uvědomíte, že zajištění dodávek pitné vody poskytuje jednu z...
18. 10. 2011 ▪ 3 min. čtení

Mluvte s lidmi. Telefonem nebo osobně

Proč je tak těžké zvednout telefon? Mobily jsou všude při ruce, ale i přes tento pokrok se kvalita komunikace uvnitř podniků v posledních letech...
11. 10. 2011 ▪ 3 min. čtení

Pohon z mořských řas a sociální cítění

Ať se ocitnu kdekoli, všude se setkávám se spoustou podnikatelských nápadů. Avšak ty, které by společnosti pomohly řešit problémy klimatických...
27. 9. 2011 ▪ 3 min. čtení

Dovolená zaměstnanců se podniku vyplatí

Mnoho lidí je nyní na dovolené nebo ji plánují. A to je období, kdy je pro podnikatele a manažery zvlášť obtížné vypnout svůj mobil a užívat si...
4. 8. 2011 ▪ 3 min. čtení

Rozhořčený zákazník nemusí mít vždy pravdu

Co si počít, když vám zavolá rozhořčený zákazník a bezdůvodně si stěžuje, že váš podnik předražil už tak nákladnou objednávku? Jestliže jste...
21. 7. 2011 ▪ 3 min. čtení