Ivana Karhanová

bloger ▪ blog o komunikaci

Expert na komunikaci s klienty, na krizovou komunikaci a mediální prezentaci politiků. Práce v televizi na pozici moderátorky, redaktorky i editorky ekonomiky ji naučila vidět věci očima diváků = klientů, sdělovat ta nejzásadnější fakta. Její matematický mozek (začínala na matfyzu) jí umožňuje jít rychle a přesně k jádru věci a odhalit podstatu až na dřeň. Vášní se Ivaně stala strategická komunikace. Je majitelkou agentury Margetroid.

Fikce vs. realita v podání České Pošty

Česká pošta ukončila projekt Tankuj levněji - bylo to na nic, ale nesmí se to přiznat. Na stránkách visí oznámení, že projekt splnil očekávané...
13. 2. 2015 ▪ 2 min. čtení

Odbornými slovy v projevu diváky ztrácíte

Rozhodně neplatí, že čím více odborných výrazů použijete, tím vás budou diváci považovat za většího odborníka. Spíše vás přepnou, protože vám...
24. 11. 2014 ▪ 2 min. čtení