Bez tvůrčích lidí toho firma moc nevymyslí Dobrý systém na podchycování talentů by měla mít každá firma. Obvykle jich není mnoho, proto není správné plýtvat žádným z nich. 23. 5. 2018 ▪ 4 min. čtení
Jak na inovace. Mozek potřebuje posilovat nové dráhy O inovačním managementu vychází mnoho článků, ale podle mých zkušeností v podnicích tápou a inovační management je spíše sled nahodilých kroků... 21. 6. 2017 ▪ 11 min. čtení
Motivace k produktivitě a přidané hodnotě Ve firmách se tvoří motivační systémy, které jsou plošné. A většinou nefungují. Topmanažeři lidským duším moc nerozumí a namísto individuální... 19. 4. 2017 ▪ 7 min. čtení
Vůdcovství a firemní kultura Lídrů je pořád málo. Proč? Protože když to někomu není vlastní, tak ho nepředěláte. Nepomůže mu ani deset školení. Lídr se rodí a zraje mnoho... 22. 2. 2017 ▪ 10 min. čtení
Vzdělávání není obchod s nadějí, že se lidé zlepší Setkávám se s řediteli firem, kteří naříkají nad tím, že vynakládají mnoho prostředků a pracovního času na vzdělávání lidí, a nepřináší to... 22. 2. 2017 ▪ 12 min. čtení
Řízení znalostí je specifická profese Řízení znalostí se rozvíjí třicet let a díky moderním technologiím (ICT) se neustále zdokonaluje. Přesto si v podnicích naříkají, že nemají... 21. 9. 2016 ▪ 10 min. čtení
Jak jednoduše na inovace? Kdysi firmy zaměstnávaly velké skupiny vývojářů a konstruktérů. Nyní se tato situace mění. Naplnila se slova Dona Tapscotta a Anthonyho D.... 20. 4. 2016 ▪ 8 min. čtení
Motivace Delegování motivuje a chrání před vyhořením Vhodná motivace zaměstnanců je pořád popelkou, na kterou se ve firmách často zapomíná. Poděkování, pochvala, povzbuzení patří mezi hlavní... 1. 2. 2016 ▪ 7 min. čtení
Delegování motivuje a chrání před vyhořením Vhodná motivace zaměstnanců je pořád popelkou, na kterou se ve firmách často zapomíná. Ví se, že hlavními motivátory jsou odstranění překážek v... 27. 1. 2016 ▪ 7 min. čtení
Strategie modrých oceánů Modré oceány je přístup k podnikání, jehož strategií je vytváření dočasných ostrovů bez konkurence. Nechat konkurenci, ať se v cenové válce pere... 21. 10. 2015 ▪ 11 min. čtení
Výuka kreativity je účinnou cestou k prosperitě firmy Jednadvacáté století bude věkem maximálního využívání kreativity. Pouze rozvoj tvořivosti všech zaměstnanců může vést ke stále lepším inovacím... 30. 6. 2003 ▪ 5 min. čtení
Přirozený či sportovní typ STYLOVÁ PORADNA Přirozený či sportovní typ Americké členění stylové typologie užívá termín přirozený, my Češi sportovní. Americké pojetí je... 15. 8. 1997 ▪ 3 min. čtení
Správná vizáž a image - polovina úspěchu III Správná vizáž a image - polovina úspěchu III Management firem a jejich obchodní zástupci Často můžeme vidět manažera stojícího u zahraničního... 30. 5. 1997 ▪ 3 min. čtení
Správná vizáž a image - polovina úspěchu I Správná vizáž a image - polovina úspěchu I Psychologové a sociologové spolu s vizážisty ve velmi seriózních průzkumech zjistili, že z našeho... 2. 5. 1997 ▪ 4 min. čtení