(mam)

Sony mění strategii marketingu

Howard Stringer, šéf koncernu Sony, odhalil minulý týden své marketingové plány. Chce se soustředit pouze na propagaci nejprodávanějších...
26. 11. 2009 ▪ 1 min. čtení

Noviny podle čtenářů

První noviny, jejichž obsah si skládají sami čtenáři, vycházejí v Německu od 16. listopadu pod názvem Niiu. Čtenáři si vybírají informace, které...
26. 11. 2009 ▪ 1 min. čtení

TV Barrandov točí vlastní seriál

TV Barrandov začíná točit svůj první původní seriál, a to v koprodukci se slovenskou TV Joj. Seriál ze současnosti by se měl vysílat letos na...
18. 6. 2009 ▪ 1 min. čtení

GfK učí počítač měřit lidské pocity

Výzkumná agentura GfK pracuje ve Velké Británii na počítačovém softwaru, který má odhalit emoce lidí díky jejich výrazu v obličeji. Podle GfK...
18. 6. 2009 ▪ 1 min. čtení

Vlakové neštěstí na festivalu reklamy

Česko bude na festivalu Cannes Lions reprezentovat 34 prací, nejčastěji od agentur Young & Rubicam a Mark/BBDO. S případovou studií krizové...
11. 6. 2009 ▪ 1 min. čtení

Nový formát internetové reklamy

Agentura Tremor Media představila nový formát reklamy. Webový V-Choice slučuje prvky televize: obraz, zvuk i pohyb s možností reklam u...
11. 6. 2009 ▪ 1 min. čtení

Budvar prohrál spor s olympijským výborem

Budvar podle soudu v kampani "Hokejiáda" s Bobem a Davem nasazené při zimních Olympijských hrách v Turíně v roce 2006 zneužil olympijské...
11. 6. 2009 ▪ 1 min. čtení

McCafé expanduje

McDonald's útočí na prvenství společnosti Starbucks v Evropě a chystá se otevřít další McCafé. Společnosti již kavárny zprovoznila v Irsku,...
4. 6. 2009 ▪ 1 min. čtení

Centru klesá inzerce

Výdaje zadavatelů internetové reklamy v dubnu stouply na 258 milionů korun, u některých médií ale došlo k meziročnímu snížení hodnoty dodaných...
4. 6. 2009 ▪ 1 min. čtení

Stát nevzdal pomoc bývalé Setuze

Vedení Podpůrného a garančního rolnického a lesnického fondu (PGRLF) se nevzdalo plánu podpořit z peněz daňových poplatníků soukromou firmu STZ...
15. 5. 2009 ▪ 2 min. čtení

Prodej přes Facebook? Průkopníkem je Popron

Popron poprvé v Česku využije Facebook k přímému prodeji. Pomocí aplikace na jeho stránkách bude od půle května prodávat levná DVD. "Místo toho,...
7. 5. 2009 ▪ 1 min. čtení

Americký Timberland vidí krizi s nadhledem

S nadsázkou využil motivu krize ve své reklamě oblíbený americký výrobce obuvi Timberland. Ve Velké Británii spustil kampaň, jejíž hlavní heslo...
7. 5. 2009 ▪ 1 min. čtení

Leo Burnett končí s krizí

Lisabonská pobočka firmy Leo Burnett vytvořila webový plug-in, který po instalaci na navštívených webových stránkách nahrazuje slovo...
23. 4. 2009 ▪ 1 min. čtení

Thajsko zachraňuje pověst

Thajská asociace cestovního ruchu připravuje kampaň, jež by pomohla prezentaci země jako bezpečné destinace. Bangkok, který je zmítán...
23. 4. 2009 ▪ 1 min. čtení

Vydavatelé jdou do regionů

Regionální zpravodajství se letos rozšíří o další vydavatele. Od 16. dubna zahájí síť bezplatných regionálních týdeníků Sedmička vydavatelství...
16. 4. 2009 ▪ 1 min. čtení

Libanon pobouřila reklama s Ježíšem

Reklama fotoaparátu Samsung s Ježíšem fotícím skupinu jeptišek přivodila potíže katarské reklamní agentuře FP7 Doha. Po otištění v novinách v...
9. 4. 2009 ▪ 1 min. čtení

V létě spustí další televize

Bývalý šéf multimediální divize skupiny Mafra Stanislav Holec a bývalý obchodní ředitel televize Óčko Pavel Pšeidl založili firmu Altema TV...
9. 4. 2009 ▪ 1 min. čtení

Nova.cz rostla nejvíce

Největší skok návštěvnosti webu prodělala nova.cz. V únoru s 1,224 milionu narostla meziročně o 584 tisíc uživatelů. Za růstem je širší nabídka...
2. 4. 2009 ▪ 1 min. čtení

Danone má Zlatý větrník

Německá organizace Foodwatch napadla reklamu firmy Danone "Actimel pomáhá posilovat přirozený obranný systém". Označila ji za "probiotickou...
2. 4. 2009 ▪ 1 min. čtení