Martina Vojtěchovská

Přelomový rok 2012 na televizním trhu

Český televizní trh vstupuje do přelomového roku ve svém dosavadním vývoji. Rok 2012 bude prvním rokem, kdy Česká televize přijde o většinu...
29. 11. 2011 ▪ 8 min. čtení

Příbaly k tisku, s kterými to vyhrajete

Příběh příbalů jako marketingového nástroje tisku je dlouhý a dynamický. Zatímco deníky s nimi téměř skončily, u lifestylových titulů jejich...
26. 10. 2010 ▪ 7 min. čtení

Rychlý konec megaprojektu

Ještě v srpnu to vypadalo, že se Naše adresa rozšíří. Opak je ale pravdou. Skupina PPF se narychlo rozhodla skoncovat s mediálním projektem...
29. 9. 2010 ▪ 4 min. čtení

Úspěch stojí na konceptech

Tematická a obsahová profilace je podle zástupců magazínů, které letos vyhrály v soutěži Časopis roku, klíčová a patří k hlavním důvodům jejich...
30. 6. 2010 ▪ 3 min. čtení

Těžký tiskový rok 2010

Zejména jako rok úsporných opatření označují tuzemští vydavatelé letošní vývoj na tiskovém trhu. I přes vědomí obtížného roku 2010 však plánují...
18. 12. 2009 ▪ 4 min. čtení

Reklama v médiích rostla

Celkový objem investic do nákupu reklamního prostoru v médiích dosáhl v loňském roce podle hrubých údajů z monitoringu TNS Media Intelligence...
22. 1. 2009 ▪ 1 min. čtení

Prodej bulváru už tolik neroste

Letošní rok je pro tuzemské bulvární deníky méně příznivý než loňský. Prodejní výsledky tuzemských deníků za první tři letošní čtvrtletí jsou ve...
28. 11. 2008 ▪ 2 min. čtení

V médiích se inzeruje o pět procent více

Celkově letos dosáhnou investice do nákupu reklamního prostoru v českých médiích 28,7 miliardy korun. Meziročně tak vzrostou o pět procent....
2. 10. 2008 ▪ 1 min. čtení

Antimonopolní úřad šetří agentury

O český trh mediálních agentur se začal zajímat Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS). Zkoumá totiž, zda se mediální agentury OMD Czech a...
18. 9. 2008 ▪ 3 min. čtení

Mediální agentury: Kartel či ne?

Analýza Jestliže nejsilnější hráč trhu začne spolupracovat se svou největší konkurencí a místo soupeření o zakázky spolupracují a domlouvají se...
15. 9. 2008 ▪ 3 min. čtení

Carat: Reklama v médiích poroste

Tuzemská pobočka mediální agentury Carat připravila svůj odhad vývoje investic do nákupu reklamní plochy v médiích. Učinila tak na základě...
11. 9. 2008 ▪ 2 min. čtení

V receptech začíná být těsno

Dosud stále rostoucí segment magazínů o vaření se blíží ke svému nasycení, alespoň pokud jde o počet časopisů. Navíc dochází ke změnám. Na trh...
31. 7. 2008 ▪ 2 min. čtení

Jak šel život časopisů roku

Už čtvrtý ročník má za sebou soutěž o nejlepší tuzemské magazíny Časopis roku. Jak se vedlo titulům, které uspěly v letošním ročníku?
27. 6. 2008 ▪ 5 min. čtení

Kolik mužů snese Esquire?

Základní popis čtenářských preferencí je dlouhodobě neměnný: mezi čtenáři deníků převažují muži, u časopisů mají vyšší zastoupení ženy....
28. 4. 2008 ▪ 5 min. čtení

Novinová DVD vydělala stamiliony

TRŽBY Z DISTRIBUCE DVD NOSIČŮ, které byly vydávány pod hlavičkou nejrůznějších novinových titulů, dosáhly v loňském roce téměř 873 mil. korun....
21. 2. 2008 ▪ 2 min. čtení