Christoph Schlautmann

Virtuální eldorádo

Modelka se tázavě podívá na fotografa, pak se pootočí trochu doleva. Asistentka trochu poupraví její bílý župan, jeden hmat, a záhyb, který...
8. 2. 2008 ▪ 3 min. čtení

I maloobchod má křišťálovou kouli

Při nákupech v supermarketu občas nastanou chvíle, na které zákazníci jen tak nezapomenou: když není k mání jejich oblíbená čokoláda, když je...
16. 4. 2007 ▪ 3 min. čtení

I maloobchod má křišťálovou kouli

Při nákupech v supermarketu občas nastanou chvíle, na které zákazníci jen tak nezapomenou: když není k mání jejich oblíbená čokoláda, když je...
16. 4. 2007 ▪ 3 min. čtení

Svět módy není pěkný. Móda je válka

Handelsblatt Jeden z nejznámějších německých návrhářů Wolfgang Joop je proslulý především díky značce Joop!, kterou založil, ale pak v roce 2001...
22. 3. 2007 ▪ 6 min. čtení

Zvýšení DPH v Německu ceny prozatím snížilo

Zvýšení DPH ceny prozatím snížilo Modrooranžový ceník, který zákazníkovi s úsměvem předává mladý prodavač v düsseldorfské prodejně řetězce s...
3. 1. 2007 ▪ 3 min. čtení

Zvýšení DPH ceny prozatím snížilo

Zvýšení DPH ceny prozatím snížilo Modrooranžový ceník, který zákazníkovi s úsměvem předává mladý prodavač v düsseldorfské prodejně řetězce s...
3. 1. 2007 ▪ 3 min. čtení

Německé obchody vítězí i bez Ballacka

Německé obchody vítězí i bez Ballacka Ať už s domácím týmem ve hře či ne, jednoho vítěze mistrovství světa ve fotbale v Německu již má - tamní...
7. 7. 2006 ▪ 3 min. čtení

Tajemný Lidl začne po 33 letech mluvit

Tajemný Lidl začne po 33 letech mluvit Německý diskontní řetězec Lidl, který se podobně jako konkurent a vzor Aldi vždy bránil kontaktu s...
3. 1. 2006 ▪ 3 min. čtení

Spor o značku brzdí prodej AgfaPhoto

Tradiční výrobce fotomateriálu, německá společnost AgfaPhoto, musí počítat s nejhorším. Poté, co včera nevyšel prodej celé firmy jednomu...
12. 10. 2005 ▪ 3 min. čtení

Spor o značku brzdí prodej AgfaPhoto

Tradiční výrobce fotomateriálu, německá společnost AgfaPhoto, musí počítat s nejhorším. Poté, co včera...
12. 10. 2005 ▪ 3 min. čtení

Lidl si nezaslouží pověst, jakou nyní má

Lidl si nezaslouží pověst, jakou nyní má Diskontní řetězec Lidl chce pokračovat ve své razantní expanzi. V rozhovoru s deníkem Handelsblatt...
13. 12. 2004 ▪ 6 min. čtení

Herlitz po letech úspor bude expandovat

Německý výrobce kancelářských potřeb Herlitz, který se přede dvěma lety dostal do platební neschopnosti, chce opět...
3. 12. 2004 ▪ 3 min. čtení

Řetězec Schlecker chce expandovat do Česka

Nízkonákladový řetězec drogérií v Německu pomalu naráží na hranici svých možností, zdejší trh je již nasycen a tak hledá nové možnosti.
5. 11. 2004 ▪ 4 min. čtení

Řetězec Schlecker chce expandovat do Česka

Nízkonákladový řetězec drogérií v Německu pomalu naráží na hranici svých možností, zdejší trh je již nasycen a tak hledá nové možnosti.
5. 11. 2004 ▪ 4 min. čtení

Řetězec Schlecker chce expandovat do Česka

Řetězec Schlecker chce expandovat do Česka V jeho rodném městě, německém Ehingenu, Antona Schleckera mnozí považují za tak trochu maloměšťáckého...
5. 11. 2004 ▪ 4 min. čtení

Rusko přitahuje koncerny

Metro chce letos počet obchodů zdvojnásobit, Ikea plánuje 22 filiálek.
20. 7. 2004 ▪ 3 min. čtení