Martin Charvát

majitel reklamní agentury HAZE.ag
Martin Charvát

Reklama jako dobrá služba

Reklama je služba pro zákazníky, je to informace, která slouží k lepší orientaci v nabídce, někdy ale slouží i přímo. Reklamní nosič na...
15. 1. 2016 ▪ 3 min. čtení

Ostrůvky pozitivní deviace

Pracujeme teď pro projekt Díky, trenére. Je to občanská aktivita, která se snaží zviditelnit a podpořit trenéry dětí a mládeže. Všichni ti...
18. 11. 2015 ▪ 3 min. čtení

Jaký mají smysl žebříčky značek

Značka je abstraktní pojem. Jak je tedy možné, že může mít cenu miliard dolarů? A má to vůbec nějaký smysl - pro její majitele, pro nás,...
21. 5. 2014 ▪ 3 min. čtení

Nemyslete na krizi, soustřeďte se na produkt

Už od roku 2008 se mluví o finanční krizi, ekonomika stagnuje či klesá, nezaměstnanost roste, lidé šetří a nikdo neví, co vlastně bude. V...
1. 10. 2013 ▪ 3 min. čtení

Chlapi

Ragbyová sezona končí v hrobě. Koho neodradil hned první střet a tvrdý trénink, už ragbistou zůstane navždycky.
29. 8. 2013 ▪ 8 min. čtení

Jaký je rozdíl mezi politikem a státníkem?

Nelson Mandela, bývalý prezident Jihoafrické republiky, oslavil nedávno devadesáté páté narozeniny. To výročí mi připomnělo jedno jeho...
30. 7. 2013 ▪ 4 min. čtení

Evropská versus anglosaská byrokracie

Nedávno jsem se zúčastnil organizace dvou mezinárodních sportovních akcí. Přišel jsem díky tomu do styku s nadnárodní byrokracií dvojího,...
17. 7. 2013 ▪ 4 min. čtení

V domě oběšencově se o provaze nemluví

Tohle krásné české přísloví by si měli opakovat zadavatelé reklamy. Reklama není totiž nic jiného než komunikace. Platí tak pro ni stejné...
21. 6. 2013 ▪ 3 min. čtení