Veronika Bartošová

Akviziční kampaně lidi rozčilovaly

"Zrušili jsme velké akviziční mediální kampaně, snížili jsme reklamace o polovinu, odchody zákazníků až o 60 % a ve spokojenosti jsme druzí,"...
19. 12. 2012 ▪ 13 min. čtení

Propisky už nefungují

Dosavadní "odbytový" přístup v Tonu přestal v krizových dobách fungovat. Nový marketér značky Jan Juza povolal do zbraně designéry, což firmě...
22. 11. 2012 ▪ 10 min. čtení

Za televizi chytrou, lepší, inovativní

Zatímco v České republice se prozatím ustalují základní praktické mantinely pro využití product placementu, v zahraničí jsou o pár kroků dále.
26. 3. 2012 ▪ 7 min. čtení

Digitální naděje a palčivější problémy

Než hledat spásu pouze ve skvělých digitálních projektech pro venkovní reklamu, je potřebnější vrátit se k základům tohoto kanálu a stávající...
28. 11. 2011 ▪ 5 min. čtení

Rádi se vyhneme módě product placementu

V televizi Ameriku neobjevíte, říká Martin Jaroš, marketingový manažer T-Mobilu. Kreativní experimenty se ale osvědčují, například krátké...
28. 11. 2011 ▪ 11 min. čtení

Konec social shoppingu

Před dvěma lety vstoupil s velkou pompou na český internetový palouk nevšední projekt nákupů na internetu, Zoot. Proč se nevyplatila sázka na...
28. 11. 2011 ▪ 4 min. čtení

Hlavně, že je to "virální"

Je potřeba nazývat věci pravými jmény, protože v marketingu se pravda - ta zákaznická - vždycky ukáže.
31. 10. 2011 ▪ 2 min. čtení

Historie se opakuje...

Je to skoro symbolické, že stejně jako před třemi lety, i letos na podzim se západní svět chvěje nejistotou z budoucnosti. Jak tehdejší vývoj...
31. 10. 2011 ▪ 5 min. čtení

Recepty na krizi, inovace není klišé

Chopit se krize jako příležitosti byla nejčastější rada posledních dvou let - natolik častá, až se málem zvrhla v klišé. Přesto pozitivní...
31. 10. 2011 ▪ 4 min. čtení

Z neosobní samoobsluhy do obýváku

Bankovní sektor se probouzí k nebývalé aktivitě - chce být přátelský, otevřený, transparentní, nebo tak alespoň působit. Po letech důrazu na...
31. 10. 2011 ▪ 5 min. čtení

Marketing plného břicha

Vysoká škola Zdeňka Pohlreicha nese své ovoce. Celospolečenské hnutí za kvalitnější stravování nachází silnou odezvu v aktivitách výrobců...
31. 10. 2011 ▪ 2 min. čtení

Dosažitelné smysly

Marketéři vyslyšeli apely k novému trendu zapojení více smyslů. Multisenzorický marketing si, zdá se, úspěšně klestí cestu do komunikace.
31. 10. 2011 ▪ 2 min. čtení

Akademické retro

Sezona "back to school" školákům už odeznívá, ale vysokoškolákům se dveře fakult teprve otevírají. Čert ví, jak se pro své školy rozhodli, ale...
27. 9. 2011 ▪ 4 min. čtení

Když internet už nestačí, drahoušku...

Názor, že internet není samonosný, často zapadá v proudu hlasitých výzev, že kdo není on-line, je mrtev. Nyní se růst internetu zpomaluje a...
27. 9. 2011 ▪ 6 min. čtení

Odvážné slogany

Se slogany je potíž. Musejí být úderné, jednoznačné, relevantní. a navíc ještě pravdivé. Právě průkaznost tvrzení se často stává terčem...
27. 9. 2011 ▪ 2 min. čtení

Štěbetavé nepochopení

Staré pravdy platí i u nových nástrojů komunikace. Znovu se to ukázalo začátkem léta na nápadité, ale nakonec díky detailu nepovedené soutěži...
30. 8. 2011 ▪ 4 min. čtení

Metaxa a její recept na píseň roku

Značka Metaxa rozjela loni první lokální kampaň, nasadila píseň české zpěvačky Debbi, Touch the Sun, která následně získala i uznání odborníků v...
2. 9. 2011 ▪ 11 min. čtení

Respondentem neurovědy

Vyplňování dotazníků si člověk dokáže představit, jak ale probíhá neuromarketingový výzkum? Ukázka z dílny Confess Research.
30. 8. 2011 ▪ 1 min. čtení

Globální sběrna inspirace

Zvýšení prodejů v aftersales je možné dosáhnout zvýšením spokojenosti zákazníků. Tuto filozofii rozvinula BMW Group v soutěži, které se poprvé...
1. 9. 2011 ▪ 4 min. čtení

Nejistoty a naděje "neuro-vize"

Jedna z možných interpretací současného postoje k neuromarketingu je "mnoho povyku pro nic". Jaký je reálný podíl jeho příslibů proti nejistotě...
27. 6. 2011 ▪ 4 min. čtení