Moderní metody segmentace trhu Myšlenka rozdělení zákazníků podle určitých kritérií není nic nového. Už v počátcích obchodování si jistě nešlo nevšimnout mezi běžnými... 25. 10. 2013 ▪ 8 min. čtení
Moderní metody udržení stávajícího zákazníka O problémech udržení stávajícího klienta toho bylo napsáno hodně. Zdůrazňuje se, že klient musí mít k firmě vztah. Ne každému se však podaří... 27. 9. 2012 ▪ 7 min. čtení
Poklady hledejte uvnitř firmy Máte pořádek v datech? Jsou všechny vytvořené dokumenty dohledatelné? Jak využíváte informace v databázích? Klíčové informace mají rozhodující... 24. 2. 2012 ▪ 6 min. čtení
Braňte se informační explozi V dnešní době již není nouze o data, jsme jimi zaplaveni. Dříve společnosti archivovaly nedostatečný počet dat, přičemž hledat kauzální nebo... 14. 4. 2011 ▪ 6 min. čtení