Lucie Peláková

Marketing

Pověst své firmy zjistíte v online průzkumu

Bez zpětné vazby se neobejde žádné podnikání. Jak zjistit, co si o vaší firmě, službách či výrobcích myslí zákazníci, zaměstnanci či dodavatelé?...
14. 9. 2015 ▪ 7 min. čtení

E-learning ušetří firmě čas i peníze

Máte pocit, že vás vzdělávání zaměstnanců stojí příliš mnoho? Nechce se vám kromě kurzů samotných platit ještě dopravu? Zkuste kurzy, které...
14. 9. 2015 ▪ 6 min. čtení

Pověst své firmy zjistíte v online průzkumu

Bez zpětné vazby se neobejde žádné podnikání. Jak zjistit, co si o vaší firmě, službách či výrobcích myslí zákazníci, zaměstnanci či dodavatelé?...
14. 9. 2015 ▪ 7 min. čtení

Místní firma osloví příběhem a odborností

Lokální zákazníky získáte pořádáním zajímavých akcí, kde můžete své produkty či služby zviditelnit. Celebrity ale rozhodně nezvěte, zastíní vaši...
22. 6. 2015 ▪ 6 min. čtení

Úspory ve výrobě zajistí její plynulost

Jak uspořit při výrobě? Při odstraňování plýtvání se zaměřte na celý výrobní proces, myslete jinak a naučte to i zaměstnance. Principy takzvané...
11. 5. 2015 ▪ 6 min. čtení

Logo musí vyprávět příběh vaší značky

Při tvorbě loga firmy je nutné vědět, co má zákazníkům sdělovat. Vyvarujte se přílišné komplikovanosti. Grafici poradí, jaké logo si zákazník...
11. 5. 2015 ▪ 6 min. čtení