reklama
reklama
Články autora
23. 11. 2012

Jste bez práce? Berte to jako výzvuHN+

HN+ V dnešní turbulentní době je změna na pořádku dne. Firmy krachují či omezují provoz, přesouvají svá působiště nebo ruší pobočky a ponechávají...
17. 10. 2012

Hledání zaměstnance může trvat jen hodinyHN+

HN+ Dobrých lidí není nikdy dost. Proč tedy výběrová řízení trvají týdny, měsíce? Jednou jsem zažila řízení, které trvalo dokonce rok a půl. Mám...
18. 6. 2009

Rekvalifikace v době krize

Celosvětová krize zasáhla každé odvětví, i když v různé míře. Řadu lidí připravila o práci, současní zaměstnanci se o svá místa mohou obávat. Má...
17. 12. 2009

Krize – a jak dál?

Rok 2009 byl ve jménu radikálních škrtů, propouštění a snižování nákladů firem, které se stalo zaklínadlem fungujícím proti globální ekonomické...
13. 11. 2009

Firemní kultura aneb jiný kraj - jiný mrav

Nemám ráda generalizaci, avšak při srovnávání firemních kultur různých společností se jí nevyhneme. Za dobu obsazování manažerských pozic pro...
23. 10. 2009

Nebojte se assesment centra!

Hledáte nové zaměstnání, reagujete na inzerát a pošlete životopis. Za několik dní se vám ozve personalista dané firmy a pozve vás na pohovor....
18. 9. 2009

Co nám krize dala a vzala

Celosvětová krize je podle světových ekonomů na ústupu, je tedy pomalu na čase shrnout, co nám vlastně přinesla negativního a pozitivního....
17. 6. 2009

Celosvětová krize je silný argument

Současná ekonomická situace mění zaběhlá pravidla a stereotypy jak pro společnosti, tak pro individuální pracovníky. Ještě začátkem loňského...
1. 11. 2004

Kdo něco chce, musí také umětHN+

HN+ Na personální agentury a poradenské společnosti se často obracejí jednak mladí lidé, kteří shánějí první místo, ale i manažeři, kteří o svůj...
1. 11. 2004

Kdo něco chce, musí také umět

Na personální agentury a poradenské společnosti se často obracejí jednak mladí lidé, kteří shánějí první místo, ale i manažeři, kteří o svůj...
1. 11. 2004

Kdo něco chce, musí také umět

Na personální agentury a poradenské společnosti se často obracejí jednak mladí lidé, kteří shánějí první místo, ale i manažeři, kteří o svůj...
1
reklama