reklama
reklama
Články autora
17. 12. 2012

Akviziční kampaně lidi rozčilovalyHN+

HN+ "Zrušili jsme velké akviziční mediální kampaně, snížili jsme reklamace o polovinu, odchody zákazníků až o 60 % a ve spokojenosti jsme druzí,"...
22. 11. 2012

Propisky už nefungujíHN+

HN+ Dosavadní "odbytový" přístup v Tonu přestal v krizových dobách fungovat. Nový marketér značky Jan Juza povolal do zbraně designéry, což firmě...
26. 3. 2012

Za televizi chytrou, lepší, inovativníHN+

HN+ Zatímco v České republice se prozatím ustalují základní praktické mantinely pro využití product placementu, v zahraničí jsou o pár kroků dále.
10. 12. 2011

BLESKOVÁ EVOLUCE Z BEZPEČÍ DOMOVAHN+

HN+ Tablety nejsou vůbec tak mobilním zařízením, jak se původně myslelo, říká Andy Brown, šéf agentury Kantar Media, která nedávno uspořádala v...
25. 11. 2011

Digitální naděje a palčivější problémyHN+

HN+ Než hledat spásu pouze ve skvělých digitálních projektech pro venkovní reklamu, je potřebnější vrátit se k základům tohoto kanálu a stávající...
25. 11. 2011

Rádi se vyhneme módě product placementuHN+

HN+ V televizi Ameriku neobjevíte, říká Martin Jaroš, marketingový manažer T-Mobilu. Kreativní experimenty se ale osvědčují, například krátké...
25. 11. 2011

Konec social shoppinguHN+

HN+ Před dvěma lety vstoupil s velkou pompou na český internetový palouk nevšední projekt nákupů na internetu, Zoot. Proč se nevyplatila sázka na...
27. 10. 2011

Hlavně, že je to "virální"HN+

HN+ Je potřeba nazývat věci pravými jmény, protože v marketingu se pravda - ta zákaznická - vždycky ukáže.
27. 10. 2011

Historie se opakuje...HN+

HN+ Je to skoro symbolické, že stejně jako před třemi lety, i letos na podzim se západní svět chvěje nejistotou z budoucnosti. Jak tehdejší vývoj...
27. 10. 2011

Recepty na krizi, inovace není klišéHN+

HN+ Chopit se krize jako příležitosti byla nejčastější rada posledních dvou let - natolik častá, až se málem zvrhla v klišé. Přesto pozitivní...
27. 10. 2011

Z neosobní samoobsluhy do obývákuHN+

HN+ Bankovní sektor se probouzí k nebývalé aktivitě - chce být přátelský, otevřený, transparentní, nebo tak alespoň působit. Po letech důrazu na...
27. 10. 2011

Marketing plného břichaHN+

HN+ Vysoká škola Zdeňka Pohlreicha nese své ovoce. Celospolečenské hnutí za kvalitnější stravování nachází silnou odezvu v aktivitách výrobců...
27. 10. 2011

Dosažitelné smyslyHN+

HN+ Marketéři vyslyšeli apely k novému trendu zapojení více smyslů. Multisenzorický marketing si, zdá se, úspěšně klestí cestu do komunikace.
26. 9. 2011

Akademické retroHN+

HN+ Sezona "back to school" školákům už odeznívá, ale vysokoškolákům se dveře fakult teprve otevírají. Čert ví, jak se pro své školy rozhodli, ale...
26. 9. 2011

Když internet už nestačí, drahoušku...HN+

HN+ Názor, že internet není samonosný, často zapadá v proudu hlasitých výzev, že kdo není on-line, je mrtev. Nyní se růst internetu zpomaluje a...
26. 9. 2011

Odvážné sloganyHN+

HN+ Se slogany je potíž. Musejí být úderné, jednoznačné, relevantní. a navíc ještě pravdivé. Právě průkaznost tvrzení se často stává terčem...
3. 9. 2011

METAXA UKÁZALA, JAKÝ VÝZNAM MÁ HUDBA

Značka Metaxa rozjela první lokální kampaň, nasadila píseň české zpěvačky Debbi. A rázem se začalo mluvit o hudbě v reklamě. Za vším stál Ondřej...
29. 8. 2011

Štěbetavé nepochopeníHN+

HN+ Staré pravdy platí i u nových nástrojů komunikace. Znovu se to ukázalo začátkem léta na nápadité, ale nakonec díky detailu nepovedené soutěži...
2. 9. 2011

Metaxa a její recept na píseň roku

Značka Metaxa rozjela loni první lokální kampaň, nasadila píseň české zpěvačky Debbi, Touch the Sun, která následně získala i uznání odborníků v...
29. 8. 2011

Respondentem neurovědyHN+

HN+ Vyplňování dotazníků si člověk dokáže představit, jak ale probíhá neuromarketingový výzkum? Ukázka z dílny Confess Research.
1 2 3 4 5 ... 21
reklama