Khaled El Tohami

Staňte se architektem vaší značky

Většina firem disponuje hned několika značkami. Pokud se staráte o své portfolio značek, měli byste je řídit podobně jako tým hráčů, kteří si...
21. 11. 2008 ▪ 10 min. čtení

Sponzoring v komunikačním mixu

V posledních letech se sponzoring stává čím dál důležitější součástí komunikačního mixu značky. Bez ohledu na různé důvody tohoto nárůstu je...
20. 3. 2008 ▪ 5 min. čtení

Jak sponzoring buduje značku?

Sponzoring přispívá k budování značky různými způsoby. Přitom některé z těchto způsobů jsou ojedinělé a patří jedině sponzoringu. A i když...
24. 8. 2006 ▪ 7 min. čtení

K čemu je dobrá identita značky?

Každá značka musí mít jasnou a bohatou identitu, tj. soubor asociací, které se stratégové značky snaží vytvořit nebo udržovat. Ve srovnání s...
27. 3. 2006 ▪ 12 min. čtení