- pe -

Jak prosadit své nápady

Mít dobré nápady a prosadit je jsou dvě odlišné věci. Své nápady musíme předkládat správným způsobem, ve správnou dobu a správným osobám....
27. 2. 2012 ▪ 9 min. čtení

Boj o talenty v multikulturním světě

Mají-li mezinárodní firmy uspět v dnešním náročném ekonomickém prostředí, musejí získat ty nejlepší kandidáty, a proto je celosvětová "válka o...
20. 2. 2012 ▪ 8 min. čtení

Čtyři typy inovací podle Procter & Gamble

Podpůrné inovace přinášejí podstatné zlepšení stávajících produktů: větší čisticí účinek pracího prášku, lepší vůně zubní pasty. Výsledkem je...
27. 1. 2012 ▪ 2 min. čtení
Trendy v inovacích

Nač utrácet spousty peněz. Fungují i levné inovace

Inovace je pro mnohé spojena s odvážnými projekty přinášejícími řešení pro příští generace. Ukážeme vám, že není třeba zbytečně utrácet a přitom...
9. 8. 2012 ▪ 2 min. čtení

Inovace obchodního modelu

Ani obchodní modely už nejsou, co bývaly. Nevydrží. To, že neustálá inovace obchodního modelu je nezbytností, dnes málokdo zpochybňuje. Přesto...
27. 1. 2012 ▪ 2 min. čtení

Boj o talenty v multikulturním světě

Mají-li mezinárodní firmy uspět v dnešním náročném ekonomickém prostředí, musejí získat ty nejlepší kandidáty, a proto je celosvětová "válka o...
25. 11. 2011 ▪ 8 min. čtení

Jak prosadit své nápady

Mít dobré nápady a prosadit je jsou dvě odlišné věci. Své nápady musíme předkládat správným způsobem, ve správnou dobu a správným osobám....
25. 11. 2011 ▪ 9 min. čtení

Vztah mezi strategií a její realizací

V managementu se v posledních letech prosadila myšlenka, že brilantní strategii může pokazit její špatná realizace, protože formulování...
26. 8. 2011 ▪ 6 min. čtení

Obchodní model: hledání rovnováhy

Prozíravý CEO musí umět tři věci: řídit přítomnost, selektivně zapomínat na minulost a tvořit budoucnost. Má-li firma přetrvat, musí být síly...
29. 7. 2011 ▪ 10 min. čtení

Pryč se slevami

Snížení ceny má nepochybně svou logiku: Jak jinak podpořit prodej v časech slabé poptávky? Ale i když je recese překonána, její efekt bude...
29. 7. 2011 ▪ 5 min. čtení

Skryté pasti dnešního marketingu

Jistě jste si vypracovali detailní plány pro marketing svých produktů v rychle rostoucích rozvojových ekonomikách. Víte ale, jak budou reagovat...
29. 7. 2011 ▪ 8 min. čtení

Jak sabotovat svůj kariérní vzestup

Ambiciózní zaměstnanci po celém světě bojují se stejnou výzvou: jak se stát nejen skvělými manažery, ale především skvělými vůdci. Výzkumy...
8. 7. 2011 ▪ 3 min. čtení

Klima pro inovaci

Podporovat inovaci je obzvlášť obtížné, když firmy bojují, aby se vůbec udržely nad vodou. Přesto právě teď je inovace důležitá. Krátkodobá...
24. 6. 2011 ▪ 2 min. čtení

Zpětná inovace v GE

Po desetiletí General Electric prodávala modifikované západní produkty na trhy rozvojových zemí. Nyní, aby získala rychle se rozvíjející trhy,...
24. 6. 2011 ▪ 11 min. čtení

Jak sabotovat svůj kariérní vzestup

Ambiciózní zaměstnanci po celém světě bojují se stejnou výzvou: jak se stát nejen skvělými manažery, ale především skvělými vůdci. Výzkumy...
24. 6. 2011 ▪ 3 min. čtení

Nová éra pro stáří

Současná recese na jedné straně znamená propouštění starších pracovníků, na druhé straně však sílí trend pracovat déle, který je podmíněn...
27. 5. 2011 ▪ 6 min. čtení

Jak BMW řeší stárnutí pracovníků

V roce 2007 si top management továrny BMW (2 500 zaměstnanců) v bavorském Dingolfingu začal dělat starosti s nevyhnutelným poklesem...
31. 5. 2011 ▪ 6 min. čtení

Co angažovanost posiluje a co ji ubíjí

Angažovaní zaměstnanci lépe pracují a vyvíjejí více iniciativy. Ale jak udržet vysokou úroveň angažovanosti právě v této nejisté době? Zdá se,...
25. 5. 2011 ▪ 5 min. čtení

Neignorujete trendy?

Trendy, včetně těch, které se jeví jako periferní, ovlivňují chování spotřebitelů způsobem, který nemusí být na první pohled zřejmý. Pokud si to...
14. 4. 2011 ▪ 10 min. čtení