Petr Hříbal

Silný moment k návratu původních zvyklostí

Konec roku je vždy spojen s vybíráním dárků a nákupem dobrot na vánoční stůl. K tomuto účelu jsou tradičními kandidáty hlavně vína, lihoviny,...
13. 9. 2011 ▪ 11 min. čtení

Místo stropu nebe

Když budete v centru thajského Bangkoku na Silom Road, zajděte pro inspiraci do Sky Baru. Nečekejte klasické zdi nebo strop. Otevřený prostor...
18. 8. 2011 ▪ 2 min. čtení

Nový koncept, formát a e-shop

Společnost OKAY Elektrospotřebiče otevřela v červnu v Ostravě svou 90. pobočku v České republice. Prodejna v obchodním centru Avion Shopping...
17. 8. 2011 ▪ 3 min. čtení

Zákazníci si opět dopřávají odměnu

Dopady tzv. krize, jak všichni doufají, začínají odeznívat a lze zaznamenat také mírný nárůst prodejů impulsního zboží. Spotřebitelé si rádi...
17. 8. 2011 ▪ 5 min. čtení

Plynulý tok variací a novinek

V impulsních zónách patří mezi nejoblíbenější cukrovinky, hlavně čokoládové tyčinky, bonbony a žvýkačky. Pozornosti se těší i nealkoholické...
17. 8. 2011 ▪ 7 min. čtení

Pečivo už nebude vnímáno jako levné krmivo

Letošní zdražení chleba a pečiva, které bylo reakcí na výrazný růst cen vstupních surovin, energií a pohonných hmot, bude další motivací pro...
17. 8. 2011 ▪ 11 min. čtení

Značka je stále za cenou

U papírových a vatových výrobků spotřebitelé stále preferují kvalitní, u těch prvních vícevrstvé, nejčastěji dvouvrstvé či třívrstvé produkty....
17. 8. 2011 ▪ 7 min. čtení

Kdo se chce omladit, míří do Divana Clinic

Když budete mít cestu do thajského Bangkoku, můžete v tamní Divana Clinic na vlastní kůži, těle i duši vyzkoušet jejich holistický a...
8. 8. 2011 ▪ 4 min. čtení

Po roce naplněných plánů a vizí

Martin Ditmar stojí v čele společnosti Spar ČOS přesně rok. Ve funkci jednatele je od loňského května, generálním ředitelem se stal letos v...
22. 6. 2011 ▪ 11 min. čtení

Asijské potraviny na schůzce v Bangkoku

Zástupci potravinářských a maloobchodních firem z celého světa se letos v thajském Bangkoku sešli mezi 25. a 29. květnem. Ve dnech pro odbornou...
22. 6. 2011 ▪ 3 min. čtení

Obchod nejenom pro mlsné jazyky

Jste zrovna v Bangkoku a máte hlad nebo jenom chuť na něco dobrého? A do restaurace jdete až večer? Tak zajděte do některého z běžných obchodů...
22. 6. 2011 ▪ 2 min. čtení

Značka pro mladé a s mladými

Becherovka Lemond byla uvedena na trh v říjnu roku 2008, buduje si pozici na českém i slovenském trhu a začínají ji objevovat také další...
22. 6. 2011 ▪ 4 min. čtení

Konkurenční trh s novinkami

Zákazník je i v rámci vlasové péče stále náročnější na kvalitu. Díky širší nabídce produktů a mnoha inovacím mají spotřebitelé již z čeho...
22. 6. 2011 ▪ 6 min. čtení

OAZA se pomalu nadechuje

Ondřej Brada, asset manager společnosti CEE Asset Management, má na starosti nákupní centrum OAZA Kladno. V rozhovoru detailně rozebírá...
27. 5. 2011 ▪ 10 min. čtení

Nové výrobky podporují letní aktivity

Uvedené směry vývoje poptávky po těchto výrobcích odrážejí také průběžně představované produktové novinky a vylepšení. Především sezonně laděné...
27. 5. 2011 ▪ 8 min. čtení

Návrat k tuzemským produktům

U mléčných výrobků ovlivňuje nákupní chování spotřebitelů snad ještě více než v posledních letech celkový ekonomicko-politický vývoj. Na druhou...
27. 5. 2011 ▪ 6 min. čtení

Alkalické baterie vytěsňují zinkové

Dramatické snížení cen alkalických baterií přinesl další propad prodeje zinkových. Spotřebitelské chování ovlivňují levnější řady alkaliky od...
27. 5. 2011 ▪ 7 min. čtení