Hynek Choleva

školitel, specialista na vývoj řídicích strategií, www.focusmarketing.cz

školitel, specialista na vývoj řídicích strategií, www.focusmarketing.cz

Kdy je školení time managementu účinné

Ptát se manažerů, jaká školení potřebují, nedává žádný praktický smysl. Time management si třeba vyberou, aby je moc nezatěžoval.
28. 11. 2018 ▪ 7 min. čtení

Shop-in-shop: tajemství hlavolamu

Vedle plošného rebrandingu patří projekty shop-in-shop v oblasti BTL k těm nejnáročnějším. Proč? Jednoduše proto, že musíte na jednom poli...
22. 1. 2007 ▪ 5 min. čtení

Shop-in-shop: tajemství hlavolamu

Z definice je shop-in-shop soubor prezentačních prvků značky nebo výrobkové řady, který vytváří mini obchod uvnitř místa prodeje. Proč se ale...
15. 12. 2006 ▪ 8 min. čtení

Jak si objednat kostičku a získat vajíčko

Už jste někdy zadávali výrobu z kategorie BTL? Určitě jste asi zjistili, že to není vůbec tak jednoduché, jak to na první pohled vypadá. Možná...
4. 5. 2006 ▪ 3 min. čtení

Malý hit velkých zadavatelů

Prodejní ostrovy jsou mezi zadavateli, zvlášť těmi z oblasti elektro, takovým malým hitem. A není se čemu divit!
18. 4. 2006 ▪ 2 min. čtení

Malý hit velkých zadavatelů

Prodejní ostrovy jsou mezi zadavateli, zvlášť těmi z oblasti elektro, takovým malým hitem.
3. 3. 2006 ▪ 3 min. čtení

Vodafone s českým rukopisem

Stačila jedna jediná noc a prodejny Oskar se rozzářily v novém světle. 1. února ráno už všechny nesly logo nového majitele - Vodafone. Nešlo...
3. 3. 2006 ▪ 4 min. čtení