Neptejte se lidí, v čem se chtějí rozvíjet Firemní rozvojové programy často stojí spoustu peněz, ale výsledek je nanic. Jak dobře vybrat a nenaletět? 27. 2. 2019 ▪ 11 min. čtení
Kdy je školení time managementu účinné Ptát se manažerů, jaká školení potřebují, nedává žádný praktický smysl. Time management si třeba vyberou, aby je moc nezatěžoval. 28. 11. 2018 ▪ 7 min. čtení
Co dělat, aby vaše inzeráty měli lidé rádi Nad personálními inzeráty firmy moc nepřemýšlejí. Neumějí se prodat, jejich texty jsou nudné a pro zájemce mnohdy skoro odstrašující. 31. 10. 2018 ▪ 9 min. čtení
Stojí na výkonnostní křižovatce, a neví o tom Ředitelé firem často chtějí po svých podřízených, aby vyřešili to, s čím si oni sami nevědí rady. Chtějí řídit obchodníky a nemají připravené... 19. 10. 2016 ▪ 7 min. čtení
Shop-in-shop: tajemství hlavolamu Vedle plošného rebrandingu patří projekty shop-in-shop v oblasti BTL k těm nejnáročnějším. Proč? Jednoduše proto, že musíte na jednom poli... 22. 1. 2007 ▪ 5 min. čtení
Shop-in-shop: tajemství hlavolamu Z definice je shop-in-shop soubor prezentačních prvků značky nebo výrobkové řady, který vytváří mini obchod uvnitř místa prodeje. Proč se ale... 15. 12. 2006 ▪ 8 min. čtení
Jak si objednat kostičku a získat vajíčko Už jste někdy zadávali výrobu z kategorie BTL? Určitě jste asi zjistili, že to není vůbec tak jednoduché, jak to na první pohled vypadá. Možná... 4. 5. 2006 ▪ 3 min. čtení
Malý hit velkých zadavatelů Prodejní ostrovy jsou mezi zadavateli, zvlášť těmi z oblasti elektro, takovým malým hitem. A není se čemu divit! 18. 4. 2006 ▪ 2 min. čtení
Malý hit velkých zadavatelů Prodejní ostrovy jsou mezi zadavateli, zvlášť těmi z oblasti elektro, takovým malým hitem. 3. 3. 2006 ▪ 3 min. čtení
Vodafone s českým rukopisem Stačila jedna jediná noc a prodejny Oskar se rozzářily v novém světle. 1. února ráno už všechny nesly logo nového majitele - Vodafone. Nešlo... 3. 3. 2006 ▪ 4 min. čtení