Michal Zachar

Jak působí barvy na člověka?

Při tvorbě vizuální reklamy je nutné pečlivě zvážit její barevnost. Barvy totiž mají na lidské vnímání a psychiku mnohem větší vliv, než by se...
30. 6. 2009 ▪ 8 min. čtení

Image audit sny versus realita

Image audit posuzuje prostorové i organizační řešení a barevné ladění firmy, kanceláře, oblečení, úpravu i chování zaměstnanců. Na základě...
30. 5. 2007 ▪ 3 min. čtení

Nenechte sklad "ladem"

Několikrát jsem se ve své praxi dostal do konfliktu s klientem kvůli tomu, že se skladem si co do vzhledu nemáme dělat hlavu, máme přejít dál a...
14. 3. 2007 ▪ 2 min. čtení

Jak nás ovlivňují barvy v reklamě

Onehdy jsem se potkal se svým dlouholetým přítelem. Říkal mi, ještě než jsem stačil promluvit, "tak dost. Nic neříkej! Nebo zase budeš mluvit o...
27. 2. 2007 ▪ 11 min. čtení

V barvách si užijeme klid i vzrušení

Záhadná purpurová, chilli červená, smyslná hnědá, šťavnatá oranžová, všudypřítomná zelená, vodní blues, sexy zakouřená... To jsou některé ze...
19. 12. 2006 ▪ 9 min. čtení

Jaké barvy budou příští rok sexy?

Záhadná purpurová, chilli červená, smyslná hnědá, šťavnatá oranžová, všudypřítomná zelená, vodní blues, sexy zakouřená... To jsou některé ze...
15. 12. 2006 ▪ 8 min. čtení