John Lewis od srpna v ČR

Britský řetězec John Lewis oznámil před několika týdny expanzi do Evropy. Pro evropské spotřebitele chce zprovoznit on-line obchod, v některých...
23. 3. 2011 ▪ 2 min. čtení

Natea chce být prémiová

Na redesign obalů ledových čajů Natea, který Poděbradka nedávno dokončila, naváže od září kampaň. Poběží do listopadu, spotřebitele bude...
15. 9. 2010 ▪ 1 min. čtení

Výrobci opět investují do ochucených vod

Po pěti letech přichází Hanácká kyselka s redesignem celého portfolia svých produktů. "Změna vyplynula z potřeb koneč-ných spotřebitelů a...
21. 4. 2010 ▪ 2 min. čtení

Změna vánoční kampaně podle zákazníků

Obchodní řetězec Tesco tento rok přizpůsobil vánoční kampaň požadavkům svých zákazníků. Na základě výzkumu agentury NMS tak letošní vánoční...
16. 12. 2009 ▪ 2 min. čtení