Právníci, nechte se doporučit Doporučení jsou pro právníky důležitým zdrojem klientů. Podle odborníka na marketing právníků Jacka Stanisławského ale advokáti nevědí, jak... 18. 1. 2019 ▪ 6 min. čtení
Když značka pomáhá aneb jak se správně pustit do brandingu a propagace? Silné značky dokážou v průměru získat 13procentní cenovou prémii oproti slabým značkám a o šest procent vyšší prémii oproti průměrným značkám.... 7. 12. 2018 ▪ 6 min. čtení
Tipy na nábor právníků: Neopisujte chyby ostatních Advokátní kanceláře se v inzerátech neumějí odlišit. Pětina je dynamicky se rozvíjejících, téměř každá čtvrtá pak mezinárodní. Jak oslovit,... 9. 11. 2018 ▪ 6 min. čtení
Sólo dráha by mě nebavila Jeden ze spoluzakladatelů poradenské firmy Arrows Jakub Dohnal tvrdí, že pokud chcete velkou firmu, musíte od začátku uvažovat jinak. "Právníci... 12. 10. 2018 ▪ 7 min. čtení
Bezpečnost kanceláře je třeba vnímat holisticky Informační bezpečnost je díky častějším incidentům i zpřísňující se legislativě stále důležitějším aspektem jakéhokoliv podnikání a málokteré... 7. 9. 2018 ▪ 6 min. čtení
Získejte díky lepším službám stálé klienty Klienty advokátních kanceláří nejvíc trápí nedostatečná informovanost, netransparentnost celé služby a z ní vyplývající pocit, že jim ve složité... 10. 7. 2018 ▪ 7 min. čtení
Jak správně vybrat cloud? O tom, že papírovým spisům odzvonilo, už pochybují asi jen ti nejzarytější technofobové, každá běžná advokátní kancelář dnes vede spis primárně... 4. 5. 2018 ▪ 6 min. čtení