reklama
reklama
Rubrika / Management
6. 10. 2005

Dobré jméno CEO za všechny peníze

Naši vrcholoví manažeři by své firmy měli prezentovat i před českou veřejností. Zatím se spoléhají hlavně na tiskové mluvčí.
25. 8. 2005

Je čas prodávat povolenky?

Trh s povolenkami roste závratným tempem, jeho chování je však velmi nepředvídatelné.
25. 8. 2005

Kariéra se dá dělat i jinde

Pavel Kalášek je sice ředitel konzultační a softwarové firmy a původní profesí programátor, ale když přijde řeč na priority, mluví z něho...
18. 8. 2005

Podmínkou je vzájemný respekt

Franchisoři drží většinou franchisanty poměrně zkrátka. Vědí proč: u mnohých franchisantů vzniká po čase přesvědčení, že už svého franchisora...
21. 8. 2005

Kamarádství ve jménu zisku

Franchising je "partnership for profit", založené na dělbě práce a specializaci mezi poskytovatelem a příjemcem franchisy. Kdo s kým a za kolik?
14. 7. 2005

Ostrý start na dohled

Prodat, nebo nakupovat emisní kredity? Vstoupit na spotový, či derivátový trh? Vznikne burza pro obchodování s povolenkami?
29. 6. 2005

Buďte provokativní, zlobiví

Mít mezi přednášejícími světového guru si přeje každý kongres. Na pražském VI. kongresu Marketing Managementu byl takovou lahůdkou dánský expert...
30. 6. 2005

Neumí se vytahovat

Ne všichni podnikatelé dovedou prezentovat podnikatelský plán a ve financování spoléhají na banky, říká Petra Kursová, ředitelka odboru...
29. 6. 2005

Finanční fóra bilancují

Projekt CzechInvestu a společnosti Central European Advisory Group si dal velmi ambiciózní cíl: seznámit malé a střední podniky s alternativními...
23. 6. 2005

Úskalí skupiny

Značná část rozhodování probíhá v organizacích ve skupinách - na poradách, ve výborech, komisích či týmech. Jsou skupinová rozhodnutí či řešení...
9. 6. 2005

Podnikatelská etika v čase globalizace

Podniky hledají cestu, jak se vyrovnat s prostředím, které vytvářejí politici, vysvětlovali Peter Wuffli, šéf UBS AG, a Kai-Uwe Ricke, šéf...
19. 5. 2005

Podmínkou jsou jasná pravidla

Korupční chování by mělo být zřetelně odděleno od lobbingu, který je standardním prostředkem komunikace, tvrdí Jan Herzmann ze společnosti...
19. 5. 2005

Informace, kontakty a vliv

Co může poslanec, senátor nebo jiný politik vědět o konkrétní problematice, pokud na jejím řešení nestrávil celou kariéru jako ti, kdo v ní...
13. 4. 2005

Jazykový koutek

Z nástroje na dorozumění, jímž je jazyk, se stává prostředek pro zastírání myšlenek a matení mysli. Podle Orwella "dvojjazyk".
1 2 3 4 5
reklama