reklama
reklama
3. 12. 2009

Ekonom.cz v novém

Když je krize, nemá se jen bezhlavě šetřit a škrtat, ale myslet na budoucnost, říkají úspěšní manažeři. I týdeník Ekonom se rozhodl investovat...
25. 11. 2009

Je rodinná firma odolnější proti recesi?

Když už dáte svoje své jméno do názvu firmy, tak to obvykle myslíte vážně. Slyšel jsem příběh, kdy jeden člověk z našetřených peněz koupil dům...
25. 11. 2009

Ptali jste se na HDP

Na dotazy čtenářů serveru Ekonom.cz odpovídal David Marek, hlavní ekonom Patria Finance.
18. 11. 2009

Nejlepší doba pro nové myšlenky

Miluji rčení o komfortních zónách, respektive o jejich narušování. Nejednou se mi osvědčilo jako účinný nástroj pozitivní motivace. Na jeho...
11. 11. 2009

Platy v krizi: Komu málo, komu víc

Na přelomu roku 2007 a 2008 bylo v Česku téměř nemožné obsadit specializovanou pozici. Docházelo k přeplácení zaměstnanců a zaměstnavatelé se...
5. 11. 2009

Případ podvedené spravedlnosti

Roku 1893 prohlásil Americký národní patentový úřad, že už žádné další patenty nepřijímá, neboť vše již bylo vynalezeno. Jak úsměvné se zdá být...
28. 10. 2009

Chytré město již není pouhá fikce!

Každý, kdo žije ve velkém městě, se čas od času neubrání pocitu rozčilení a určité rezignace, ať už je jeho příčinou dopravní zácpa, bezpečnost...
28. 10. 2009

Ptali jste se na c. a k. byznys

Na dotazy čtenářů odpovídal Ondřej Hampl , country manažer rakouské poradenské firmy Accedo.
21. 10. 2009

Jedinou jistotou v byznysu je nejistota

Cílem investic bývá zajistit firmě budoucnost a dále udržet a posílit její konkurenceschopnost. Stejně dobře, jako mohou znamenat světlé zítřky,...
21. 10. 2009

Ptali jste se na sociální sítě

Na dotazy čtenářů serveru Ekonom.cz odpovídal. Jan Horna, šéf serveru Web2-0.cz a odborník na sociální sítě.
15. 10. 2009

Cesta plošných škrtů z krize nevede

Nesdílím optimismus mnohých komentářů o konci krize. Zejména malé a střední firmy jedou na rezervu a provoz je často dotován z vlastních...
15. 10. 2009

Ptali jste se na solární byznys

Na dotazy čtenářů serveru Ekonom.cz odpovídal. David Šaffer. , předseda představenstva firmy RAY-ON.
7. 10. 2009

Dobrý manažer se pozná ve zlých časech

Média jsou plná negativních dopadů krize. Firmám klesají obraty, propadají se zisky, propouštějí se zaměstnanci, stát nenaplňuje veřejné...
8. 10. 2009

Ptali jste se na charitu v Česku

Na dotazy čtenářů serveru Ekonom.cz odpovídala Táňa Hlavatá, ředitelka programu Rozvoj filantropie z Nadace Via.
30. 9. 2009

Dodavatel na koni a jak se bránit

Většinou jsem při jednání s dodavatelem já tím, kdo může přece jen trochu diktovat podmínky, a dodavatel se mi snaží vyjít vstříc. Většinou......
30. 9. 2009

Ptali jste se na škrty v rozpočtu

Na dotazy čtenářů odpovídala Dana Trezziová, partnerka daňového oddělení společnosti PRK Partners a bývalá náměstkyně ministra financí.
1 2 3 4 5 ... 10
reklama