reklama

Mam - rubrika: 0 Komentáře

Corporate social responsibility - to je vlastně ta filantropie?

Povědomí českých firem o tom, co společenská odpovědnost (CSR = corporate social responsibility)... více
0 Komentáře 04.07.2016

Michna: Content marketing brzdí v české praxi nedůvěra a netrpělivost

Už není jiný marketing než content marketing. Ale umí české firmy s obsahem efektivně pracovat?... více
0 Komentáře 16.06.2016

McMedia Filipa Rožánka: Jak se KFC usmažilo ve vlastní šťávě

Marketéři KFC nepochopili jednoduchou věc. Postavit se k průšvihu čelem je vždycky lepší než... více
0 Komentáře 13.06.2016

David Klimeš: Už 25 let republikou obchází strašidlo Haló novin

Prezident a další demokratičtí politici se předhání ve zdravicích Haló novinám. Přestože jde o... více
0 Komentáře 08.06.2016

Filmový archiv na cestě možná zaškobrtl, podporu si ale zaslouží

Kolem digitalizace několika českých filmových klasik pod záštitou Národního filmového archivu se... více
0 Komentáře 02.03.2016

Úspěch na Instagramu roste a padá s hashtagy a sociální aktivitou

Zatímco internet zahltil hashtag #RIPTwitter, což dost možná značí blížící se konec tweetovací... více
0 Komentáře 01.03.2016

Jonák je mrtev. Ale devadesátky žijí. A na Pecce budou žít dál, pokud se nezbaví Koháka

Po pár letech v Praze se i náplava z Moravy... více
0 Komentáře 29.02.2016

Chytrá Horákyně: Kohák hákuje skvěle

Letošní Zlatá pecka přinesla ocenění těm správným kandidátům. Josef Polášek v nesmrtelném vánočním spotu se zlatým prasátkem si zlatou zaslouží. Ivan... více
0 Komentáře 29.02.2016

Nejefektivnější způsob veřejné komunikace? Samozřejmě dialog

Zkušení propagandisté vědí, že veřejnost získává většinu informací z médií. Je s fragmentací médií... více
0 Komentáře 23.02.2016

Chytrá Horákyně: Slovakia. Friends forever!

Na Slovensku vrcholí předvolební kampaň a vládní strana Smer mění strategii. Billboardy se sloganem Chráníme Slovensko stahuje a vylepila nové -... více
0 Komentáře 22.02.2016

Černobílost televizního dvojfilmu Zločin v Polné nemá hranice

Václav Šašek se snažil svůj scénář Zločinu v Polné protlačit už dvacet let a nutno říct, že pokud... více
0 Komentáře 19.02.2016

E-mailing? Letos se přidají i sofistikovanější nástroje

S tím, jak se mění návyky spotřebitelů, musí se měnit i kampaně a marketéři, kteří s nimi musí... více
0 Komentáře 18.02.2016

Bude nutné rozšířit firemní marketing o chatovací platformy?

Je s podivem, jak hodně lidí si dnes stále pamatuje ICQ, ačkoliv je tento nástroj přímé komunikace... více
0 Komentáře 17.02.2016

Taxikáři dělají dobré PR, ale konkurenci. Uber se může tiše radovat

Ani kdyby se všichni lidé pracující pro český Uber postavili na hlavu a utratili hromadu peněz,... více
0 Komentáře 16.02.2016

Chytrá Horákyně: Think New

Volkswagen má nový slogan "Think New". Bude to zřejmě znamenat "Myslete nově, najděte nové způsoby, jak snižovat emise". více
0 Komentáře 15.02.2016

Proč je stařec Sanders miláčkem mladých? Protože sociální sítě

O minulých amerických prezidentských volbách se říkalo, že jsou "facebookové". Nyní jsme nepochybně... více
0 Komentáře 12.02.2016

Číňané na síti slyší na klišé a pestré obrázky

Nebývalého množství čínských turistů i investorů v Česku si díky mediální masáži začíná všímat... více
0 Komentáře 10.02.2016

Čeho se bojí na Kavčích horách? Výhrady k registru smluv neobstojí

Generální ředitel České televize v Senátu vyjádřil obavy o budoucí fungování televize v souvislosti... více
0 Komentáře 14.11.2016

Chytrá Horákyně: Sex!!!

Můj kolega přednášel na střední škole, a tak využil té příležitosti, aby si udělal malý průzkum, odkud mladí lidé čerpají informace. více
0 Komentáře 08.02.2016

Funkční model pro doporučení obsahu hraje ve prospěch médií i firem

Zhruba od roku 2009 se české mediální domy snaží přijít na to, jak vydělávat takové peníze jako... více
0 Komentáře 11.02.2016

Obsahový marketing je lékem na nízkou loajalitu zákazníků

Slevový trh se už dlouho potýká s nízkou zákaznickou loajalitou. Uživatelé si navykli posuzovat... více
0 Komentáře 05.02.2016

Internetoví piráti nemohou zvítězit. Ale neměli by ani prohrát

V lednu dostala Pirátská strana usnesení o zahájení trestního stíhání. Důvodem je, že provozuje web... více
0 Komentáře 04.02.2016

Obchodní řetězce se musí přizpůsobovat současným trendům

Čeští zákazníci dnes dávají přednost aktivnějšímu trávení volného času - mimo obchodní centra - a... více
0 Komentáře 03.02.2016

Dokážete v jedné větě říct, jaké je poslání vaší značky? Umí snít?

Firmy, ve kterých pracujeme nebo které řídíme, trvají na silných racionálních úvahách. Čísla.... více
0 Komentáře 02.02.2016

Chytrá Horákyně: Choďte vždy čistě upravení a oblékaní

Víte, mně je stejně jedno, s jakou agenturou dělám, všechny jsou stejné. Ke mně když někdo z nich... více
0 Komentáře 01.02.2016

E-shopy s potravinami před sebou mají ještě dlouhou cestu

Letošní Vánoce prokázaly, že e-shopy s potravinami dozrály do té míry, že je už na trhu není možné... více
0 Komentáře 29.01.2016

Nekoukejte u akcí jen na finanční rozpočet, rozhoduje i ten časový

Rozpočty se už tolik nekrátí a vzácnějším pro realizaci zakázek je mnohdy čas. Stává se nám, že na... více
0 Komentáře 28.01.2016

Generační obměna v rozhlase. Šance pro skutečně moderní rádio

Veřejnoprávní rozhlas se po čtvrt roce dočkal nového generálního ředitele. Z pěti finalistů radní... více
0 Komentáře 25.01.2016

Vydavatelství musejí integrovat další mediatypy

Dlouho platilo rčení, že nic není staršího než včerejší noviny. S nástupem internetu, schopného... více
0 Komentáře 25.01.2016

Kde vzít velká data, která jsou segmentovaná ...

Velká data, slýcháme to ze všech stran. Ne každý si ale pod těmito slovy dokáže představit něco... více
0 Komentáře 21.01.2016

Touha vzdělávat se v digitálním marketingu poroste

Komerční, veřejnoprávní televize i první inzerenti si v roce 2015 v ČR osahali nezbytné... více
0 Komentáře 21.01.2016

Výchova diváků v Čechách. Podle učitele Netflixu

Netflix je od počátku roku 2016 celosvětový. Tedy i český. Zatím jde v podstatě o pouhé gesto - o... více
0 Komentáře 18.01.2016

Twitter bez 140 znaků? Konec světa, nebo krok kupředu?

Twitter a omezení příspěvků na 140 znaků. Odjakživa patřily k sobě. Jeho nejsignifikantnější... více
0 Komentáře 18.01.2016

2016: Měníme svět. A dělá to dobře i našemu byznysu

Sdílení hodnot již není pouhým nástrojem firmy ke konání dobra nebo společenské odpovědnosti. Je to... více
0 Komentáře 14.01.2016

2016 v mediálních agenturách? Bude to rok specializace

Letošní rok bude pro mediální agentury bezpochyby inovativní a inspirativní. Přinese mnoho nového,... více
0 Komentáře 14.01.2016

Magor, nebo UFO? Ne, prostě PRofík

Prezidentův mluvčí mě nepřesvědčil, že jeho šéf dělá svou práci dobře, on tu svou ale ano více
0 Komentáře 11.01.2016

Sovětská teorie tisku opět dobývá Evropu. V Polsku

Konzervativní vládní strana Právo a spravedlnost začala psát v polských médiích fascinující... více
0 Komentáře 11.01.2016

Polská cesta k absolutní moci nad médii

Poláci zašli v mediálním zákoně moc daleko. Státní média nejsou totéž co média veřejné služby. Polsko se zvedne jedině díky protestům veřejnosti. více
0 Komentáře 04.01.2016

Potřebujeme Magnu chartu internetových práv?

Co bylo největší mediální či komunikační událostí roku 2015? Pro někoho koupě vydavatelství Vltava-Labe-Press Pentou, čímž se dokončil nástup... více
0 Komentáře 30.12.2015

U regálů plných výrobků ani ten sebevtipnější televizní spot nehraje žádnou roli.

Čeští zákazníci jsou v nákupním rozhodování impulzivní. více
0 Komentáře 21.12.2015

Antisanta letos řádit nebude. Vánoce narušili mnohem horší týpci

Je pár tisíc let nazpátek. Marie se s funěním ohýbá, aby si nazula střevíce. Jak by taky ne? Bříško... více
0 Komentáře 21.12.2015

Proč (ne)mají Vánoce vkus

Procházím se vánočními ulicemi a snažím se ponořit do slavnostní atmosféry. I tak Atmosféry provoněné jehličím, svařákem a nostalgií z dětství…... více
0 Komentáře 17.12.2015

Dobře vymyšlený ekonomický týdeník se nikdy neztratí

Tipněte si, kolik výtisků prodal na počátku 90. let ekonomický týdeník Československý profit. 50... více
0 Komentáře 17.12.2015

O deset deka méně emocí, prosím

Ještě než se Martin Frýdl pustil do kritiky vedení PR Klubu za rozhodnutí pozvat mluvčího prezidenta Jiřího Ovčáčka k společnému setkání s... více
0 Komentáře 16.12.2015

Proč nepůjdu 21. prosince na Ovčáčka do PR Klubu

Rozhodnutí PR Klubu uspořádat s mluvčím prezidenta "půldenní vzdělávací seminář" považuji za... více
0 Komentáře 14.12.2015

C2B marketing by měl zadavatele naučit zákaznickému přístupu

Termín C2B (consumer-to-business) trefně pojmenovává nepříliš medializovaný fenomén několika... více
0 Komentáře 14.12.2015

Hledá se vize pro rozhlasové miliardy

Právě vyprší lhůta konkurzu na generálního ředitele Českého rozhlasu. Do finálové pětky se pravděpodobně dostane mix uchazečů zvenčí a zevnitř.... více
0 Komentáře 09.12.2015

V éře robotů si zaslouží poctivý text ocenění. I nápis nad hospodou

Copywriting je ve své podstatě kombinatorika. Známe stejnou abecedu, máme plus minus stejnou slovní... více
0 Komentáře 10.12.2015
  Celkem nalezeno: 153.
 
 Zobrazuji: 1 - 48. Další>    Konec>>
reklama

Žebříčky NejčtenějšíaNejoblíbenější

reklama
reklama