reklama
reklama
Rubrika / Panorama
21. 5. 2014

Nejhodnotnější značky světa

I velmi silný brand může tvrdě narazit, pokud se odchýlí od vnímání a očekávání zákazníků. Své o tom vědí značky Kodak, Nokia i Dove.
21. 5. 2014

Jaký mají smysl žebříčky značek

Značka je abstraktní pojem. Jak je tedy možné, že může mít cenu miliard dolarů? A má to vůbec nějaký smysl - pro její majitele, pro nás,...
20. 5. 2014

ČSA: firma, co krachovala dvakrát

Výkladní skříň rostoucí české ekonomiky měla propojit prahu se světem. nakonec z ČSA zbylo jen torzo. Dokážou nyní obstát v tvrdé konkurenci?
19. 5. 2014

120 dní Petra Fialy

Bývalý rektor Masarykovy univerzity se již čtyři měsíce učí, jak se stát správným lídrem pravicové politické strany. Otázka zní: Budou jeho...
16. 5. 2014

Hana Machková: Školné nechci

Odmalička si hrála na paní učitelku a nikdy nesnila o jiném povolání. Na vše je podle svých slov "odjakživa". Takže rozhovor o prvních týdnech...
15. 5. 2014

Tichá plynová válka

Spor maďarské energetické firmy MOL a chorvatské vlády ukazuje, jak je těžké ve střední Evropě snižovat závislost na ruském plynu
15. 5. 2014

Mýty a fakta o ruském plynu

Skutečná míra závislosti Česka na dovozu ruského plynu? Odpověď na tuto otázku těžko hledají i nejuznávanější odborníci v oboru plynárenství. Na...
14. 5. 2014

Chrání mě aura

Média i jeho konkurenti ho pasovali na nájezdníka, on sám se spíš vidí jako hráč, který jde za svým. Řeč je o miliardáři Pavolu Krúpovi,...
1 ... 79 80 81 82 83
reklama