reklama

Mam - rubrika: Agenda

Vary: Milovník koňaku chválil pivo

Mezinárodní filmový festival v Karlových Varech tradičně přilákal reklamní tvůrce. Nabídl i zprávu o vývoji místních produkcí, které řeší překážky z... více
Agenda 0 24.07.2017

Google opět rozdal médiím miliardy

Největší vyhledávač na světě posílá přes 22 miliard eur na inovativní novinářské projekty. Peníze jdou na ověřování faktů nebo do umělé inteligence.... více
Agenda 0 24.07.2017

Rozmanitost a novinky nejsou třeba. Televizním stanicím v létě vychází sázka na jistotu

Pro recyklaci úspěšných seriálů a starší produkce... více
Agenda 0 24.07.2017

Jakub Puchalský: Naše reklamní spoty nejsou trapné. Ukazují, že letiště může být i přátelské

Český aeroholding na léto připravil pokračování... více
Agenda 0 24.07.2017

Volební boj reklamních velikánů

Parlamentní volby se blíží. Řada kandidujících stran posiluje marketing. Navíc se změnila pravidla, třeba výše povolených investic do kampaní. více
Agenda 0 24.07.2017

Jen jedna plastová kartička místo mnoha jiných? Card-linked marketing se na to cítí

Nahradit věrnostní kartičky různých obchodníků... více
Agenda 0 24.07.2017

Koblihy a svaly jdou dohromady. Čech zabodoval s americkými donuty

Muže vystupujícího zásadně pod pseudonymem Honza Donuter lze označit za průkopníka donutové vlny v... více
Agenda 0 24.07.2017

Zajímavý obsah? Pozor na cizí práva

Při tvorbě firemního obsahu si dobře pohlídejte, zda nepoužíváte autorská díla. Mohlo by vás to přijít pěkně draho. Největší jistotu máte, když... více
Agenda 0 24.07.2017

Nielsen Admosphere od příštího roku změří i sledovanost televize přes internet

Měření konzumace televizního obsahu se od roku 2018 rozroste o digitální část. Další pětiletý... více
Agenda 0 24.07.2017

Hostesky jsou nejdůležitější

Úspěch ochutnávkám v místě prodeje zajistí příjemné a proškolené hostesky. Stále větší roli hraje i kreativita a originalita promo akce. více
Agenda 0 24.07.2017

Milé děti, hrajte si na manažery!

Velké obchodní řetězce nechtějí stát stranou mobilních trendů. Vyvinuly hry, jejichž marketingový účinek ale není příliš jistý. více
Agenda 0 24.07.2017

On-line platformy chtějí nahradit věrnostní programy. Mají zákazníky více bavit

Značka už nemusí složitě budovat svůj vlastní motivační program. Může se zapojit do už existujícího... více
Agenda 0 24.07.2017

Roman Týc: Mediální obraz nemůžete mít pod kontrolou. Média s vámi dělají, co chtějí

Roman Týc je umělec zvyklý vnímat okolní svět... více
Agenda 0 24.07.2017

Digitální nomádství? Jen když na to máte

Cestovat a zároveň u toho vydělávat je dnes možné, ale ne snadné. Zkouší to i čeští marketéři. více
Agenda 0 24.07.2017

Mimibazar nabírá druhý dech

Portál pro maminky je pro někoho internetová legenda, pro jiného zase web plný inspirace. Teď se stal součástí největšího českého vydavatelství. Co... více
Agenda 0 24.07.2017

Petr Křivánek: Naprostá většina zákazníků přijde na doporučení. Lákáme je ale i magazínem

Jsou mladí, často si nabijí nos, ale nechybí jim... více
Agenda 0 24.07.2017

Digiprojekt roku: festivalové platby

Porotu soutěže IEA 2016 nejvíce nadchl projekt plateb Cool Ticket na festivalu Rock for People. Nejvíc prvních cen si odnesla agentura Aitom Digital. více
Agenda 0 10.07.2017

Jinde by to byla krádež. V prodejně Amazon Go je to nakupování budoucnosti

Přijdete do obchodu, seberete zboží z regálu, vložíte si ho do tašky a prostě odejdete. Klasická... více
Agenda 0 10.07.2017

Důvěra v média je slabá, ale v sociální sítě ještě slabší

Celkem 70 tisíc dotázaných v 36 zemích a řada kvalitativních průzkumů. Výsledek? Lidé novinářům moc... více
Agenda 0 10.07.2017

V Cannes bylo letos pěkné horko

Letošní Cannes Lions potvrdily, že emoce, zápal, nápady a smysluplnou roli značky nějaký algoritmus hned tak nenahradí. více
Agenda 0 10.07.2017

AKA chce lepší, a tedy přísnější Effie

AKA připravila nová pravidla své stěžejní soutěže Effie. Cílem je zdůraznit skutečné efekty komunikace. více
Agenda 0 10.07.2017

Seznam Zprávy už nebudou start-up

Seznam.cz přechází se svým žurnalistickým projektem "do ofenzivy" a nabídne nové pořady. Má nový web, studio a v redakci přibyla i řada nových jmen. více
Agenda 0 10.07.2017

Geomarketing pomáhá oslovit kamioňáky i přesvědčit voliče politických stran

Propojením map a marketingových dat vzniká geomarketing, který letos najde své využití v... více
Agenda 0 10.07.2017

Kdo je větší SUVerén? Suzuki posílá právníky na Kiu kvůli reklamní kampani

Reklamní agentura českého zastoupení automobilky Suzuki posílá právníky na konkurenční automobilku... více
Agenda 0 10.07.2017

Kniha týdne: Eskejp

Jiří Charvát, Novela bohemica, 2017 více
Agenda 0 10.07.2017

Gamifikace je pro hráče, ne pro zisk

Aby lidé dobrovolně konzumovali marketing, musí je bavit. Ale marketéři toho často neumí dosáhnout, tvrdí specialista na gamifikaci Petr Pouchlý. více
Agenda 0 10.07.2017

Slevy jako droga. Jak odvyknout?

Obchodní řetězce prodávají ve slevě už polovinu rychloobrátkového zboží. Jednou z možností, jak se ve slevové spirále "neztratit", je odlišit se.... více
Agenda 0 10.07.2017

Amazon spustil své tržiště pro prodejce v češtině. O vyřízení objednávek se postará

Tisícům českých, převážně menších obchodníků a... více
Agenda 0 10.07.2017

Novinařina říznutá marketingem

Německé noviny Süddeutsche Zeitung mají v redakci "marketingového" editora textů. Pohánějí tak růst digitálních prodejů. více
Agenda 0 10.07.2017

Nejsme jen agentura Škody. Jsme Fallon

Jejich slogan zní "We are Fallon". Vědělo se o nich, že dělají škodovku. Teď o sobě chtějí dát znát víc. více
Agenda 0 10.07.2017

Renata Němcová Pixová: Banka musí být dostupná fyzicky i digitálně. Chystáme biometrické podpisy

Banka ČSOB se dohodla s Českou poštou a ještě... více
Agenda 0 10.07.2017

Cannes Lions 2017: Být jiný se nosí

Většina českých přihlášek v soutěži letošního festivalu Cannes Lions pohořela. I tak si v něm česká reklama připsala některá prvenství. více
Agenda 0 26.06.2017

Roboti pomohou médiím i čtenářům

Ve Vídni se představily nejnovější technologie, které usnadňují výrobu zpráv i jejich čtení. Už máte virtuálního tučňáka? více
Agenda 0 26.06.2017

Triad: Máme problémy, propouštíme

Česká pobočka slovenské digitální agentury Triad Advertising se dostala do finančních problémů, vzniklou situaci komunikuje na svém webu. více
Agenda 0 26.06.2017

Faflíková z Lega předsedkyní poroty světového festivalu eventů

Ještě do konce července mohou eventové agentury a organizátoři zasílat přihlášky do 12. ročníku... více
Agenda 0 26.06.2017

Michal Knor: Náš kalendář poráží i ten slavný Pirelli. Ale je jen pro servisy.

Maloobchod, tedy prodej motoristům, tvoří jen 15 procent našeho obratu. Ale my chceme budovat image... více
Agenda 0 26.06.2017

Vojtěch Ciml: Chceme být symbolem pro přednášky a vzdělání. A porazit i YouTube

Vojtěch Ciml si neklade malé cíle. Svou videoplatformu a software SlidesLive, který automaticky... více
Agenda 0 27.06.2017

I malý vliv se na sítích počítá

V influencer marketingu nemusí jít jen o celebrity. Pokud v kampani využijete malé hvězdy, působíte přesvědčivěji, tvrdí Adam Zbiejczuk z agentury... více
Agenda 0 26.06.2017

Invia a Student Agency se vzájemně žalují kvůli praktikám v internetové reklamě

Do dosud neobvyklého sporu se pustili dva velcí hráči na trhu s dovolenými v Česku - Student Agency... více
Agenda 0 26.06.2017

Purna Virjiová: Marketéry čekají díky hlasovému vyhledávání velké změny

Vyhledávání hlasem není daleká budoucnost, ale realita, a to i v tuzemsku. On-line hypermarket... více
Agenda 0 26.06.2017

Sleva je pro leták téměř povinná

Účinnost promoakcí dlouhodobě klesá. Letákové kampaně však stále představují jedno z největších lákadel, jak přimět zákazníky k nákupu. více
Agenda 0 28.06.2017

Trending Topics se mění. Facebook chce, aby lidé viděli i takové zprávy, které obvykle nečtou

Největší sociální síť světa oznámila úpravu... více
Agenda 0 19.06.2017

Jen kvalitní produkt už nestačí. Nejnáročnější zákazníci touží po zážitku

Přestože 80 procent lidí považuje za luxus především kvalitní produkt, respektive značku a její... více
Agenda 0 19.06.2017

Tržby stovky největších luxusních značek klesly o pět procent na 212 miliard dolarů

Stovka největších společností obchodujících s... více
Agenda 0 19.06.2017

GDPR: zemětřesení v e-commerce?

GDPR, nové nařízení EU o ochraně osobních údajů, bude oříškem zejména pro ty, kteří se soustředili na získávání maximálního množství e-mailových... více
Agenda 0 19.06.2017

Máte data o klientovi? Může požádat o jejich převedení k vaší přímé konkurenci

General Data Protection Regulation (GDPR) je novým nařízením Evropské unie, které vymezuje... více
Agenda 0 19.06.2017

Ikea se změní, zavede zákazníky do labyrintu. Chce je v něm zdržet a zvýšit tím svoje tržby

Řetězec Ikea částečně změní způsob, jakým lidé... více
Agenda 0 19.06.2017

Digitalizace kontaktních center je nutná. Živý personál ale úplně nenahradí

Firmám se nedaří zavádět efektivní digitální technologie. Tak vidí situaci společnost Dimension... více
Agenda 0 19.06.2017
  Celkem nalezeno: 914.
 
 Zobrazuji: 1 - 48. Další>    Konec>>
reklama

Žebříčky NejčtenějšíaNejoblíbenější

reklama
reklama