reklama
reklama
Rubrika / Agenda
10. 9.

Nový šéf, staré problémyHN+

HN+ Nový CEO holdingu WPP Mark Read musí nahradit jeho zakladatele Martina Sorrella. A taky uřídit firmu, která je příliš velká.
16. 7.

StručněHN+

HN+ Digitální kampaň na cider Frisco se snaží "povzbudit a podpořit ženy, aby se šly bavit s kamarádkami". Připravila ji agentura Triad Advertising,...
25. 6.

Lidoví režiséři s mobily v rukouHN+

HN+ Sociální síť Instagram dosáhla miliardy aktivních uživatelů měsíčně. Teď je chce proměnit v tvůrce dlouhých pořadů, díky nimž bude konkurovat...
18. 6.

Klientská péče 2018: chatboti nestačíHN+

HN+ 1. Jaký je v současnosti nejpalčivější problém, který musí zákaznická péče řešit? 2. Díky vzestupu sociálních sítí stoupá tlak na to, aby...
18. 6.

Jak výživné bude "dietní" Cannes?HN+

HN+ Reklamní festival Cannes Lions byl nucen udělat změny. MAM bude z místa informovat, zda se mu podařily. Jejich hlavní iniciátor - skupina...
18. 6.

Z pokladen se stávají volební urnyHN+

HN+ Stále více lidí si do obchodu nechodí jen pro zboží. Zvažují, co každé otevření jejich peněženky způsobuje této planetě, a očekávají od výrobců...
18. 6.

Seznam podpoří digitální rádiaHN+

HN+ Do stagnující digitalizace rozhlasového vysílání se vkládá silný hráč. Internetová firma Seznam.cz koupila podíl ve dvou rádiích a chce aktivně...
18. 6.

Lego musí digitalizovat své kostkyHN+

HN+ Největší světové výrobce hraček ohrožují chytré telefony a tablety. Lego je ale zároveň vnímá jako novou příležitost.
11. 6.

Nova a Prima v HD zadarmo? Nikdy!HN+

HN+ Diváci, kteří sledují televizní stanice klasicky přes anténu, musí po několika letech zase měnit přijímače. Těší se na vyšší kvalitu obrazu, té...
1 2 3 4 5 ... 68
reklama