reklama

Mam - rubrika: Téma čísla

Zaslouží si ještě bulvár šestákové stigma?

Bulvární branže je prostor plný kontroverze. Lidé si často umí spojit bulvární tituly jen se showbyznysem a šokujícími zprávami. Jejich funkce je... více
Téma čísla 23.10.2017

Radek Lain: Blesk má svou kulturu a pravidla

Podle šéfredaktora nejprodávanějšího bulvárního deníku jeho úspěch nespočívá už jen v showbyznysových a bulvárních tématech. Tradičních celebrit... více
Téma čísla 23.10.2017

Utajení zákazníci prohlížejí i konzervy v regálech

Fiktivní dnes už nejsou pouze jednotliví zákazníci, ale i firmy. Mystery shopping vstoupil do... více
Téma čísla 16.10.2017

Václav Šojdel: Mystery shopping nesmí být strašák

Zákazník najatý na utajený nákup nemá okamžitý přínos, ale vyplatí se dlouhodobě. Dokáže zhodnotit... více
Téma čísla 15.10.2017

Marketing ve Zlíně pohání univerzita

Zlín. Město s 80 tisíci obyvateli, které je ostrovem kreativity na východě Moravy. Lví podíl na tom má samozřejmě tamní univerzita a její fakulta... více
Téma čísla 09.10.2017

Martin Landsberger Pospíšil: Z marketingu zmizí cvičené opice

Zlínské digitální studio Madeo se letos spojilo s norským BrandMasterem, specialistou na... více
Téma čísla 09.10.2017

Jděte na děti raději přes jejich rodiče

Jaké hračky se letos budou dávat pod stromeček? Velké hračkářské řetězce a internetové obchody sází na digitální a "chytré" výrobky. Nezávislé... více
Téma čísla 02.10.2017

Jana Krčková: Rodiče vnucují dětem retrohračky

Na koho v marketingu hraček vlastně cílit? Tuto otázku si ve společnosti Wormelen Group kladou... více
Téma čísla 02.10.2017

V módním marketingu vede oblečení do hor

Češi se učí nakupovat módu on-line. Obchody se snaží vyvolat rychlé impulzy, aby donutily zákazníky nakoupit "must-have" kousky. Ti se při výběru... více
Téma čísla 25.09.2017

Kamila Boudová: Na skandály značek se vždy zapomene

Nadnárodní módní řetězce chrlí jeden kus levného oblečení za druhým. V reakci na to vzniklo odvětví... více
Téma čísla 25.09.2017

Když nechcete do tendru se 17 agenturami

Jedni vyvinuli platformu pro cílení a měření kampaní. Druzí díky technologiím přesněji poznávají své zákazníky. A třetí sejmuli z lidí rutinu... více
Téma čísla 18.09.2017

Stefan Siedentopf: Nenabízíme novou divizi, ale službu

Nejen spoty, billboardy a weby. Ogilvy teď chce dělat i inovace, strategické plánování,... více
Téma čísla 18.09.2017

Čeští youtubeři se učí přiznávat reklamu

Influencery využívá ke komerční komunikaci čím dál více firem. Dokážou zasáhnout tu cílovou skupinu, která tradičním komunikačním kanálům uniká. S... více
Téma čísla 11.09.2017

Denisa Hejlová: Youtubeři? Právní a etické vakuum

Lidi přestali věřit tradičním autoritám, ale pořád mají tendenci důvěřovat druhým, takže názorový... více
Téma čísla 11.09.2017

V chovatelských potřebách se točí miliardy

Objem trhu s chovatelskými potřebami, potažmo krmivem pro zvířata, odpovídá klišovitému, ale pravdivému tvrzení, že Češi jsou národ pejskařů.... více
Téma čísla 04.09.2017

Martin Šámal: Veselého psa na obalu nepotřebujeme

Hlídat složení nakupovaných potravin je dnes běžnou záležitostí. Rozhodují třeba procenta masa,... více
Téma čísla 04.09.2017

Do školního marketingu schováte i nábytek

Reklamní kampaně spojené s návratem dětí do školních lavic nabírají rok od roku na obrátkách. Pod slogan "zpátky do školy" prodejci dnes řadí nejen... více
Téma čísla 29.08.2017

Milan Zwiefelhofer: Letošní hit školní výbavy? Jednorožci

Populární filmové motivy se na prodejích školních batohů moc neprojevují. Porážejí je obyčejná... více
Téma čísla 29.08.2017

Řídit jméno jako značku

Značky produktů jsou přirozená součást našeho života. Ale můžete být i vy sami značka? Tuto otázku neřeší jenom celebrity a specialisté na volné... více
Téma čísla 21.08.2017

Ladislav Zibura: Neúspěšné statusy? Ty já prostě mažu

Je mu dvacet pět let a stal se dítkem digitální doby. Někteří ho znají jako rebela z AZ-kvízu, kde... více
Téma čísla 27.08.2017

Identita, základ úspěchu obchodů s elektrem

Marketingový boj prodejců elektroniky probíhá na internetu i v kamenných prodejnách. Hlavní hráči ale nechtějí upřednostňovat jeden prodejní kanál.... více
Téma čísla 07.08.2017

Robert Novotný: PR agentura proti policii nic nezmůže

Mironet byl na přelomu tisíciletí lídrem mezi prodejci elektroniky. Vše se změnilo po tvrdém zásahu... více
Téma čísla 11.08.2017

Manažerské focení: souboj ostychu a ceny

Velké korporace pořád překvapují tím, jak moc šetří na fotkách svých manažerů. Portréty přitom vypovídají o firemní kultuře, důvěryhodnosti i... více
Téma čísla 26.07.2017

Petr Jedinák: Snažím se vrátit do fotografie pravdu

Roky dohlížel na typické pojetí fotografií v týdeníku Reflex. Dnes je Petr Jedinák na volné noze. Z... více
Téma čísla 24.07.2017

Když se "A" i "D" stanou digitálními

Snaha propojit digitální svět s fyzickým místem prodeje sílí. Díky ní se příspěvky z Facebooku objevují na citylight vitrínách. A k obyčejnému... více
Téma čísla 26.06.2017

Jan Slavík: Chybí odborníci na digitální obsah

První vlnu zavádění digitálních médií na prodejních plochách máme už za sebou. Teď jde ještě o to,... více
Téma čísla 28.07.2017

AC&C PR a neodolatelný let ovládly ceny za PR

Českou cenu za PR letos neovládla AMI, ale agentury AC&C, Konektor, Ogilvy a DBM. Absolutním vítězem se však stal let 92letého válečného veterána v... více
Téma čísla 19.06.2017

Aleš Brix, Daniel Kříž: Chtěli jsme jen "soft" přítomnost

Absolutním vítězem letošního ročníku soutěže Česká cena za PR se stal projekt společnosti Česká... více
Téma čísla 19.06.2017

Boj o městské paničky

Kdo by se chtěl tahat domů s nákupem? Internetové supermarkety ulehčují život zákazníkům v čím dál větším počtu českých měst. Pro jejich úspěch je... více
Téma čísla 12.06.2017

Jakub Šulta: Nejdřív sklad, potom marketing

Češi se pořád ještě učí nakupovat potraviny na internetu. Očekávají perfektní kvalitu služeb a pohodlné doručení až ke dveřím. Základem úspěchu je... více
Téma čísla 12.06.2017

Nechodíme do hospod. Na co nás lákají?

České pivovary loni vyrobily nejvíc piva v historii. Češi však do hospod chodí nejméně, co dějiny pamatují. Značkové restaurace pivovarů především... více
Téma čísla 05.06.2017

Karel Kraus: Vždy trváme na rekonstrukci toalet

Lidi dnes k pivu prý očekávají i zážitek, něco, co jinde nedostanou. Plzeňský Prazdroj jim tedy... více
Téma čísla 05.06.2017

PIAF: Reklama má velkou sílu i povinnosti

Porota soutěže festivalu PIAF oceňovala především kampaně, které sice zaplatily velké značky, víc než brandy však na nich byla vidět upřímná snaha... více
Téma čísla 29.05.2017

Jai Kotecha: Najděte si svého pravého influencera

Lidi dnes už nedají na názor svého okolí nebo rodiny. Spíše si nechají poradit od někoho na... více
Téma čísla 29.05.2017

Neobyčejný marketing pro obyčejnou vodu

Voda - pro nás naprosto běžná věc, která teče doma z kohoutku. Ve vyspělých zemích k ní má přístup skoro každý. Přesto však existuje fenomén balených... více
Téma čísla 22.05.2017

Marek Mikovec: Krása je u balení přidanou hodnotou

Navrhnout design PET lahve je pořádný oříšek. Kromě toho, že musí splňovat detailní požadavky... více
Téma čísla 22.05.2017

Zelené je centrum, nákup, to je hra

Obchodní centra se mění z chrámů konzumu na přátelské prostředí pro celou rodinu, které je ekologické, udržitelné, bio a nabízí jeden zážitek za... více
Téma čísla 15.05.2017

Obchodní centra jsou atraktivní platformou pro shop-in-shopy a pop-up story

Pop-up story, respektive dočasné obchody na nečekaných místech, se stále více zabydlují i na českém... více
Téma čísla 15.05.2017

Pavlína Trojovská: Obchodní centrum nesmí být bludiště

Ve středu zájmu moderního obchodního centra musí být zákazník a jeho pohodlí. Úspěšné obchodní... více
Téma čísla 15.05.2017

Knižní trh si sedí na datech o prodejích

Nakladatelský byznys je dlouhodobě spíše konzervativní, ale už dávno neplatí, že si dobrá knížka najde svého čtenáře sama a literatura reklamu... více
Téma čísla 09.05.2017

Zdeněk Novák: Vydávání kuchařek nás drží nad vodou

S počtem vydaných titulů a se sedmi nakladatelskými značkami se skupina Euromedia řadí na zdejším... více
Téma čísla 09.05.2017

Základem marketingu kondomů jsou informace

Na rozdíl od zemí západní Evropy je u nás preferovanou formou ochrany hormonální antikoncepce. Výrobci kondomů se s tím snaží bojovat osvětou. Cílí... více
Téma čísla 02.05.2017

Největší kondomy si kupují v Brně, říká majitel Primerosu

Česká značka kondomů Primeros se snaží bojovat proti globálnímu Durexu. Měl by jí pomoci redesign... více
Téma čísla 07.05.2017

IAC 2017: Data a obsah ve všech podobách

Desátý ročník Internet Advertising Conference provázely debaty o limitech využívání uživatelských dat, vlivu internetových celebrit a firmách jako... více
Téma čísla 24.04.2017

Kateřina Hrubešová: Na internetu platíte penězi, nebo údaji

Česko směle dohání západní státy, co se týče reklamních formátů. Pokud ale je reklama na vašich... více
Téma čísla 24.04.2017

2017: Je tady rok streamingové války

Streaming zachránil hudební průmysl a začíná hudbě vracet i její kompresí odebranou krásu. Trh streamovacích služeb ale začíná být přeplněný. Kdo na... více
Téma čísla 18.04.2017

Daniel Březina: Poslední mohykán, nebo průkopník?

Jeho web Hi-fi Voice je "one man show", ale taky prakticky jediný relevantní zdroj informací pro... více
Téma čísla 18.04.2017

Tankujete často u nás? Dostanete sušenku

Na čerpačkách už zdaleka netankujeme jenom pohonné hmoty. O návštěvě rozhoduje též kvalita kávy a čistota toalet. Značky konečně investují do... více
Téma čísla 10.04.2017
  Celkem nalezeno: 266.
 
 Zobrazuji: 1 - 48. Další>    Konec>>
reklama

Žebříčky NejčtenějšíaNejoblíbenější

reklama
reklama