Dobré jméno CEO za všechny peníze Naši vrcholoví manažeři by své firmy měli prezentovat i před českou veřejností. Zatím se spoléhají hlavně na tiskové mluvčí. 6. 10. 2005 ▪ 4 min. čtení
Je čas prodávat povolenky? Trh s povolenkami roste závratným tempem, jeho chování je však velmi nepředvídatelné. 25. 8. 2005 ▪ 4 min. čtení
Kariéra se dá dělat i jinde Pavel Kalášek je sice ředitel konzultační a softwarové firmy a původní profesí programátor, ale když přijde řeč na priority, mluví z něho... 25. 8. 2005 ▪ 10 min. čtení
Podmínkou je vzájemný respekt Franchisoři drží většinou franchisanty poměrně zkrátka. Vědí proč: u mnohých franchisantů vzniká po čase přesvědčení, že už svého franchisora... 18. 8. 2005 ▪ 7 min. čtení
Kamarádství ve jménu zisku Franchising je "partnership for profit", založené na dělbě práce a specializaci mezi poskytovatelem a příjemcem franchisy. Kdo s kým a za kolik? 21. 8. 2005 ▪ 5 min. čtení
Řízení lidí a náklady mrtvé váhy Někdy se vyplatí rozdělit organizaci na menší, relativně samostatné jednotky. 11. 8. 2005 ▪ 5 min. čtení
Systémové změny ve firmách Úspěšné jsou jen ty změny, které podporují lidi v tom, aby mysleli. 14. 7. 2005 ▪ 5 min. čtení
Ostrý start na dohled Prodat, nebo nakupovat emisní kredity? Vstoupit na spotový, či derivátový trh? Vznikne burza pro obchodování s povolenkami? 14. 7. 2005 ▪ 8 min. čtení
Stárnutí spotřebitelského trhu Marketingové důsledky evropského demografického vývoje. 7. 7. 2005 ▪ 13 min. čtení
Buďte provokativní, zlobiví Mít mezi přednášejícími světového guru si přeje každý kongres. Na pražském VI. kongresu Marketing Managementu byl takovou lahůdkou dánský expert... 30. 6. 2005 ▪ 4 min. čtení
Neumí se vytahovat Ne všichni podnikatelé dovedou prezentovat podnikatelský plán a ve financování spoléhají na banky, říká Petra Kursová, ředitelka odboru... 30. 6. 2005 ▪ 4 min. čtení
Finanční fóra bilancují Projekt CzechInvestu a společnosti Central European Advisory Group si dal velmi ambiciózní cíl: seznámit malé a střední podniky s alternativními... 30. 6. 2005 ▪ 4 min. čtení
Úskalí skupiny Značná část rozhodování probíhá v organizacích ve skupinách - na poradách, ve výborech, komisích či týmech. Jsou skupinová rozhodnutí či řešení... 23. 6. 2005 ▪ 5 min. čtení
Hnací silou reformy musí být občané a podniky Unijní nováčci, včetně Česka, mají šanci vybudovat novou, moderní veřejnou správu, říká Hans Bossert, globální šéf služeb pro veřejný sektor... 23. 6. 2005 ▪ 5 min. čtení
Podnikatelská univerzita v trojité vývrtce Stará představa, že badatel vybádá a podnikatel prakticky uplatní, je správná, jen musí mít k sobě blíž a stát jim musí trochu pomoci,... 16. 6. 2005 ▪ 11 min. čtení
Podnikatelská etika v čase globalizace Podniky hledají cestu, jak se vyrovnat s prostředím, které vytvářejí politici, vysvětlovali Peter Wuffli, šéf UBS AG, a Kai-Uwe Ricke, šéf... 9. 6. 2005 ▪ 13 min. čtení
Podmínkou jsou jasná pravidla Korupční chování by mělo být zřetelně odděleno od lobbingu, který je standardním prostředkem komunikace, tvrdí Jan Herzmann ze společnosti... 19. 5. 2005 ▪ 4 min. čtení
Informace, kontakty a vliv Co může poslanec, senátor nebo jiný politik vědět o konkrétní problematice, pokud na jejím řešení nestrávil celou kariéru jako ti, kdo v ní... 19. 5. 2005 ▪ 9 min. čtení
Jazykový koutek Z nástroje na dorozumění, jímž je jazyk, se stává prostředek pro zastírání myšlenek a matení mysli. Podle Orwella "dvojjazyk". 14. 4. 2005 ▪ 4 min. čtení
Porodní bolesti jednoho průlomu Evropská rada žádá jasně: ANO liberalizaci služeb, NE sociálnímu dumpingu. 14. 4. 2005 ▪ 9 min. čtení