Avia jde dobývat americký trh Největším trhem letňanské Avie se mají stát Spojené státy americké. Firma pracuje na projektu, který počítá s montáží nákladních aut v USA a s... 5. 10. 2012 ▪ 4 min. čtení
Seznam, jak ho neznám Vypadá to, že hegemon českého internetu a webové reklamy otáčí kurz. Zlí jazykové tvrdí, že Seznamu pouze došla inspirace v zahraničí - Yahoo!... 5. 10. 2012 ▪ 2 min. čtení
Prazdroj vaří po 170 letech miliony věder Pilsner Urquell Produkce nejprodávanějšího z českých ležáků - značky Pilsner Urquell - dosahuje dnes objemu 2,6 milionu českých věder ročně. A tento typ piva s... 5. 10. 2012 ▪ 1 min. čtení
V Česku by se měla do 20 let obnovit většina opuštěných továren Ve městech by za 20 let neměly být podle plánu vládní agentury CzechInvest téměř žádné opuštěné továrny a haly. Takzvaných brownfieldů je kolem... 19. 4. 2007 ▪ 1 min. čtení
Alexander Novanský: Samotné sportovní přenosy dnes už žádný podnik neuživí Sledování sportovních klání v televizi za současného popíjení piva je oblíbenou kratochvílí mnoha mužů. Jak lze na takové kratochvíli vydělat,... 19. 4. 2007 ▪ 3 min. čtení
K dobrému pivu patří i kvalitní firemní sklo Stamiliony, které domácí pivovary investují do podpory prodejů svých značek, jsou na gastronomickém trhu znát. Hospody, restaurace, bary,... 19. 4. 2007 ▪ 4 min. čtení
Anketa Myslíte si, že se kvalita služeb českých restauračních zařízení mění k lepšímu? Petr Fejk, ředitel pražské zoo Mám hospody rád a musím říct, že... 19. 4. 2007 ▪ 3 min. čtení
Pivní kultura se mění - lidé touží po specialitách Špinavé umakartové stoly, neochotný číšník a špatně ošetřené pivo natočené do otlučených sklenic. Takových hospod už je v Česku naštěstí pomálu.... 19. 4. 2007 ▪ 3 min. čtení
Igor Němec: Soukromí nekončí za dveřmi bytu. Chránit ho lze i v práci Sledovat zaměstnance při práci kamerou, mít přehled o tom, s kým si píší, je sen mnoha zaměstnavatelů. Veškeré snahy o takovou kontrolu však... 17. 4. 2007 ▪ 2 min. čtení
Olomoucký kraj chce zvýšit bezpečnost obcí Olomoucké hejtmanství pomůže obcím, silničářům a železničářům s investicemi do zvýšení bezpečnosti provozu na silnicích a přejezdech. V prvním... 17. 4. 2007 ▪ 1 min. čtení
Zrychlování internetu nabírá velké obrátky Pevné linky mění svou roli a hlas je nahrazován rychlým internetem prostřednictvím ADSL. Jde už o nejrozšířenější způsob připojení a v Česku jej... 17. 4. 2007 ▪ 2 min. čtení
Soukromí nekončí za dveřmi bytu. Chránit ho lze i v práci Sledovat zaměstnance při práci kamerou, mít přehled o tom, s kým si píší, je sen mnoha zaměstnavatelů. Veškeré snahy o takovou kontrolu však... 17. 4. 2007 ▪ 2 min. čtení
Kamery na pracovišti? Za jistých podmínek ano Stačilo několik kontrolních nákupů a podezření Dana Švarce, majitele sítě prodejen Megasekáč, se potvrdilo: zaměstnanci ho okrádají. Podle... 17. 4. 2007 ▪ 3 min. čtení
Program propagace potravin dozná změn Česku skončí v dubnu tříleté období pro přizpůsobení národních podpor v zemědělství pravidlům EU, což se dotkne programu na propagaci domácích... 16. 4. 2007 ▪ 1 min. čtení
Jiří Konečný: Největší omyl? Vzali jsme více práce, než jsme mohli zvládnout Jiří Konečný si za čtrnáct let existence své firmy Elko EP postupně získal výbornou pověst a pevné postavení na trhu. Firmu, která se zabývá... 16. 4. 2007 ▪ 2 min. čtení
Příležitosti ve Vietnamu Zájem na zřízení společných gumárenských podniků s českými firmami projevila vietnamská společnost GERUCO. Jejích 36 dceřiných firem vyváží... 16. 4. 2007 ▪ 1 min. čtení
Cesta českých firem do Maďarska Představení Česka jako obchodního a turistického partnera připravuje v maďarském městě Eger velvyslanectví ČR v Budapešti a agentury CzechTrade... 16. 4. 2007 ▪ 1 min. čtení
Pekass: když se daří pekařům, prosperujeme i my Nákup štětců a barev byl pro plzeňské podnikatele Zdeňka Maštálka a Jana Kouta první investicí. Někdejší zaměstnanci investičního oddělení... 16. 4. 2007 ▪ 4 min. čtení
Anketa Jak jste propagovali vaši firmu v počátcích podnikání a s jakým úspěchem ? Bořivoj Kasal, majitel Kasalovy pily v Jindřichově Hradci Po... 12. 4. 2007 ▪ 1 min. čtení
Dobrá reklama firmy se bez agentury neobejde Počet drobných podnikatelů, kteří využívají reklamu se sice zvyšuje, v jejím efektivním využívání však tuzemské firmy stále zaostávají za svými... 12. 4. 2007 ▪ 5 min. čtení