Kampaň

"Reklamní" Kindle hitem

Verze populární čtečky Kindle od Amazonu s reklamami má úspěch v USA i u nás. Kupující přijímají reklamní sdělení výměnou za nižší cenu...
26. 3. 2012 ▪ 3 min. čtení

Uklidněné slávistické emoce

Květnová záchrana Slavie Praha investiční skupinou Natland Group byla v soutěži European Excellence Awards oceněna jako nejlepší projekt krizové...
29. 2. 2012 ▪ 7 min. čtení

Operátoři prodlužují kampaně

Proč končit s něčím, co funguje. Operátoři tak opět prodlužují vánoční nabídky, letos ale budou trvat déle. Vánočně-velikonoční kampaň Vodafonu...
29. 2. 2012 ▪ 2 min. čtení

Produkt pro nedůvěřivé

Trh s inzercí pro drobné a střední podnikatele (SME) se neustále proměňuje. Zásadní změnou byl přechod od tištěných médií k internetu, ale časy,...
18. 4. 2012 ▪ 4 min. čtení

Nula korun

Představte si kampaň, kde jedinou vstupní investicí je práce dobrovolníků.
30. 8. 2011 ▪ 4 min. čtení

Dvě fáze pro lepší šeptandový efekt

Cílem kampaně Dvojníci sdružení CZ.NIC, která "kradla" životy českých celebrit, byla informační osvěta, nikoliv byznys. Kreativně kampaň...
27. 6. 2011 ▪ 4 min. čtení

Práce s kontroverzí v komunikaci

Komerčních kampaní tzv. na hraně bylo v loňském roce pomálu. Komerční banka mezi ně hrdě řadí svůj počin Beďar vs. Hemoroid. Kdo se s ním...
27. 5. 2011 ▪ 6 min. čtení

Tvůrčí cestičky interní komunikace

Interní komunikace je často chudou příbuznou vedle velkolepých marketingových aktivit společností. Finanční limity ale může překonat kreativní...
21. 12. 2010 ▪ 7 min. čtení

Nejefektivnější české kampaně

V letošním ročníku soutěže o nejefektivnější reklamní kampaň Effie se sešlo 66 prací. Zde jsou případové studie vítězů jednotlivých kategorií.
17. 12. 2009 ▪ 14 min. čtení

Jak zvládnout změnu akcionáře

Připravit zaměstnance firmy na tak významnou změnu, jakou je změna vlastníka, je pro vnitrofiremní komunikaci náročný úkol. Dnešní LBBW Bank CZ...
28. 8. 2009 ▪ 3 min. čtení

Hrajeme společně

Interní komunikace může sloužit k obveselení zaměstnanců, nebo také k jejich aktivnímu zapojení do vnitřního života firmy.
29. 5. 2009 ▪ 3 min. čtení

Hravé dobytí Milkatrazu

Kampaň v podobě on-line hry Get the Glass zajistila americké reklamní agentuře Goodby, Silverstein & Partners několik významných ocenění a...
29. 10. 2008 ▪ 3 min. čtení

Návrat do minulosti?

Rebrandingové úsilí české značky malých domácích spotřebičů a maloobchodního řetězce má s ohledem na vizuální styl jejich podzimních kampaní...
28. 10. 2008 ▪ 3 min. čtení

Nejlepší pizza ve městě

Představte si, že sedíte v pizzerii, do které znenadání přiběhne kurýr s pizzou v ruce a marně hledá adresáta. Hosté se baví, personál nevěří...
25. 2. 2008 ▪ 2 min. čtení

Vánoční pozdravy s Kofolou

Součástí internetové vánoční kampaně společnosti Kofola byla interaktivní vánoční pohlednice s živým Andělem. A Češi si těchto andělských přání...
25. 2. 2008 ▪ 2 min. čtení

Hudba v podání nokia

Marketingová kampaň na hudební telefony Nokia 5300 XpressMusic a Nokia 5200, kterou v prvním pololetí loňského roku představila Nokia v České a...
25. 2. 2008 ▪ 4 min. čtení

Virální bublinky

Společnost Soare sekt podporuje prodej svého produktu Dorato z kategorie vinných šumivých nápojů předvánoční kampaní zahrnující i virální spot a...
19. 12. 2007 ▪ 4 min. čtení

Psaný text na nás prozradí víc, než chceme

Písemný projev je každodenní součástí naší práce. Od autora se očekává srozumitelné sdělení, věcná argumentace, relevantní obsah to celé podané...
19. 12. 2007 ▪ 5 min. čtení