Zklamaný klient může zničit pověst firmy Ten příběh začal nevinně: kanadský zpěvák Dave Caroll v roce 2008 cestoval společně se svojí kapelou na turné. Letěli na křídlech jedněch z... 16. 9. 2013 ▪ 4 min. čtení
Zákaznická zkušenost Mnoho lidí si myslí, že zákazníci jsou jako autobusy, které přijíždějí pravidelně a často, což je ovšem velký omyl, napsal autor knihy The... 16. 9. 2013 ▪ 1 min. čtení
Martin Bednář: Špatný servis není normální Martin Bednář, předseda fóra pro klientský přístup 16. 9. 2013 ▪ 4 min. čtení
Velké firmy sázejí na emoce, lidskou tvář a symboly 1. Walt Disney: zákazník není jednotka Mezi základní poučky společnosti v oblasti zákaznické zkušenosti patří: 1. Smích - není nepřítelem učení.... 16. 9. 2013 ▪ 3 min. čtení
Co pro váš byznys znamená Zákaznická zkušenost (Customer Experience)? Aleš Hejný šéf oddělení péče o zákazníky Citibank Customer experience chápeme jako ucelený pohled na klienta počínaje prvním kontaktem až po... 16. 9. 2013 ▪ 5 min. čtení
Starat se o zákazníky na síti se vyplatí. Vodafone na to má speciální tým lidí S telefony a mobilními technologiemi je od útlého mládí natolik srostlý, že to, co je pro ostatní mladíky jeho věku koníčkem, se pro něj stalo... 16. 9. 2013 ▪ 5 min. čtení
Mobilní lákadla: aplikace i pohádky Jak velcí operátoři v zahraničí lákají nové zákazníky a jak je chrání. 16. 9. 2013 ▪ 3 min. čtení
Úspěch přináší osobní přístup Firmy, které se chtějí poučit z jejich filozofie, mají o čem přemýšlet. 16. 9. 2013 ▪ 6 min. čtení
Jak se počítá loajalita klientů CSAT (Customer Satisfaction) Nejjednodušší hodnocení spokojenosti na základě písemných, telefonických nebo webových dotazů. Výsledkem těchto... 16. 9. 2013 ▪ 2 min. čtení
Miroslav Fous: Spokojenost jinak než dotazy nezjistíte Miroslav Fous, ředitel PPM Factum Research 16. 9. 2013 ▪ 3 min. čtení
Češi velmi neradi doporučují, nechtějí se shodit před ostatními Nejochotněji doporučí čeští zákazníci restauraci Češi jsou podle výzkumu Doporučování v Čechách, který realizovala agentura Ipsos letos na jaře,... 16. 9. 2013 ▪ 2 min. čtení
Byla to nabídka, jaká se neodmítá Vrátit Parkhotelu Praha zašlou slávu. To je cíl mise jeho ředitelky Moniky Hilm. 16. 9. 2013 ▪ 4 min. čtení
Kdysi byl dort základ oslavy, dnes je jen součástí zážitku Za jeden z pilířů moderního konceptu zákaznické zkušenosti považují dnes mnozí odborní autoři motivační teorii. Před 70 lety ji publikoval... 16. 9. 2013 ▪ 3 min. čtení
Žlutá je podle klientů Student Agency dobrá Student Agency je marketér roku 2012 a letos čtvrtá nejobdivovanější firma v Česku, ale pro konkurenci "žlutý mor" a tvrdý soupeř. Co ale... 16. 9. 2013 ▪ 5 min. čtení
Přemysl Vícha: Mít vždy něco navíc a odlišit se, to je naše strategie Přemysl Vícha, ředitel sekce marketingu a obchodu Student Agency. 16. 9. 2013 ▪ 3 min. čtení
S lidmi musíte jednat slušně, ale nevtírat se Farmáři Šmakalové hospodaří tvrdohlavě bez podpory chemie. A byznys postavili hlavně na vztazích se zákazníky. 16. 9. 2013 ▪ 5 min. čtení
Penzion, v němž zní rock Hosty nesmí obtěžovat nic, ani komáři, proto majitel Penzionu Kamínek rozdává před koncertem přípravky proti hmyzu. 16. 9. 2013 ▪ 3 min. čtení