Spokojení zákazníci

Zklamaný klient může zničit pověst firmy

Ten příběh začal nevinně: kanadský zpěvák Dave Caroll v roce 2008 cestoval společně se svojí kapelou na turné. Letěli na křídlech jedněch z...
16. 9. 2013 ▪ 4 min. čtení

Zákaznická zkušenost

Mnoho lidí si myslí, že zákazníci jsou jako autobusy, které přijíždějí pravidelně a často, což je ovšem velký omyl, napsal autor knihy The...
16. 9. 2013 ▪ 1 min. čtení

Jak se počítá loajalita klientů

CSAT (Customer Satisfaction) Nejjednodušší hodnocení spokojenosti na základě písemných, telefonických nebo webových dotazů. Výsledkem těchto...
16. 9. 2013 ▪ 2 min. čtení

Penzion, v němž zní rock

Hosty nesmí obtěžovat nic, ani komáři, proto majitel Penzionu Kamínek rozdává před koncertem přípravky proti hmyzu.
16. 9. 2013 ▪ 3 min. čtení