Mladí chtějí odpovědnost. Jen málo firem jim to umožní Lidé do třiceti let odmítají prosedět hodiny v kanceláři nad prací, která podle nich nemá smysl. Firmy proto hledají cestu, jak novou generaci... 3. 9. 2015 ▪ 5 min. čtení
Dětský domov nesmí být uzavřená bublina Neformální kontakty jsou velkou devízou krnského dětského domova. S přípravou na vstup do života pomáhá partnerský projekt Nadace Terezy Maxové... 4. 9. 2015 ▪ 6 min. čtení
Křehké vztahy generace "Z" Sedm českých dětí ze sta už někdy dalo na internet vlastní intimní fotografii. Formy a způsoby kyberšikany se mění. Projekt E-Bezpečí řeší 270... 6. 9. 2015 ▪ 6 min. čtení
V Česku firmy preferují dětský fotbal či atletiku McDonald´s je generálním partnerem fotbalového turnaje pro žáky základních škol. Coca-Cola organizuje fotbalový turnaj pro chlapce a dívky na... 3. 9. 2015 ▪ 4 min. čtení
Budoucnost je ve vědě, i proto firmy podporují studenty Firmy vymýšlejí stále sofistikovanější programy na podporu talentovaných studentů. Osm set dětí se přihlásilo do Akademie programování... 3. 9. 2015 ▪ 4 min. čtení
Učitelka a designérka navrhují interiéry, které s dětmi roky rostou Učitelka se rok po absolvování VŠ rozhodla, že bude navrhovat interiéry pro děti. Po půlroce se dala dohromady s mladou designérkou. Sázka na... 3. 9. 2015 ▪ 6 min. čtení
Sportovní kondici dětí vylepšuje olympijský víceboj Společnost Sazka opět letos vyzve tuzemské školy, aby své žáky podpořily v pravidelném sportování. Druhý ročník olympijského víceboje startuje... 3. 9. 2015 ▪ 5 min. čtení
Programy pro děti se staly součástí firemních strategií Projevem společenské odpovědnosti je většinou u velkých firem dlouhodobá pomoc s jasnou strategií. Adresáty jsou nejčastěji děti a mládež,... 3. 9. 2015 ▪ 5 min. čtení