E-shopy 21. století sázejí na rychlost Češi jsou při nákupech on-line stále náročnější, a tlačí tak na kvalitu e-shopů. Běžná je platba na jeden klik i služby na míru. 9. 6. 2016 ▪ 5 min. čtení
5 pravidel věrnostních programů Věrnostní programy mohou být různé, od kartičky na desátou kávu zdarma po komplikovanou aplikaci. Co se hodí pro vaši firmu, záleží zejména na... 9. 6. 2016 ▪ 2 min. čtení
Zapojte klienta do rozhodování V budoucnu si lednička s docházejícím mlékem sama objedná další lahev, hračka s vybitými baterkami nakoupí nové a tiskárna s prázdnou náplní si... 9. 6. 2016 ▪ 10 min. čtení
V nákupním centru se chceme najíst, bavit a být on-line Londýňané se letos v létě budou moci chodit opalovat a koupat do nákupního centra. Není to vtip. Jedno z nejstarších a nejúspěšnějích nákupních... 9. 6. 2016 ▪ 7 min. čtení
Mobil vám v prodejně řekne, jaké zboží si nejraději kupují ostatní zákazníci Než se pustíte do čtení tohoto článku, podívejte se do své peněženky. Kolik v ní nosíte věrnostních kartiček? Tři, pět, osm? Zatímco tuzemští... 9. 6. 2016 ▪ 6 min. čtení
Barbora Tyllová Rychle rostoucí on-line platby postupně vytlačují dobírku Tuzemští zákazníci, kteří na internetu nakupují, utrácejí více peněz než například Poláci nebo Italové. Je vidět, že když už čeští zákazníci... 9. 6. 2016 ▪ 5 min. čtení
Budoucnost eshopů je v mobilech a tabletech Maloobchodnímu trhu se celkově daří: podle aktuálního výzkumu poradenské společnosti Deloitte mezi 250 největšími retailovými prodejci na světě... 9. 6. 2016 ▪ 5 min. čtení
V Česku e-shopy poskytují lepší služby než na Západě. Trh se ale musí pročistit Česká republika není napřed jen v kvalitě služeb poskytovaných e-shopy, ale i v oblasti placení. Roli hrají rozdílné podmínky, za kterých se... 9. 6. 2016 ▪ 7 min. čtení