Na cestě

Angličtí gentlemani jako tvrdí obchodníci

Velká Británie je hodně náročný trh, ale zároveň velmi perspektivní. Zásadní pro úspěch je dokonalá příprava a přidaná hodnota výrobků.
11. 12. 2018 ▪ 6 min. čtení

Ve Francii jednání často supluje brainstorming

Pro mnoho turistů jsou Francie a země Beneluxu oblíbenými destinacemi, pro většinu podnikatelů, kteří tam chtějí uspět, ovšem představují tvrdý...
23. 10. 2018 ▪ 6 min. čtení

Ve Vietnamu ani v Thajsku "ne" neuslyšíte

V asijských zemích se nekomunikuje přímo. Jinak tomu není ani v Thajsku a ve Vietnamu. Špatné zprávy a konfrontace jsou místním nepříjemné.
18. 9. 2018 ▪ 5 min. čtení

Bez znalosti němčiny obchod neuzavřete

V Rakousku dávají přednost lokálním výrobkům. Aby tuzemští exportéři uspěli, musí nabídnout nižší cenu než konkurence. Němci jsou k české...
28. 8. 2018 ▪ 5 min. čtení

Češi by měli být v USA sebevědomější

Američané jsou draví a sebejistí obchodníci, Kanaďané mile překvapí svou vstřícností. V obou zemích vám obchodníci upřímně řeknou, co si myslí....
26. 6. 2018 ▪ 5 min. čtení

Tvrdé smlouvání působí neseriózně

Lidé ze Srbska, Černé Hory i Bulharska jsou přátelští a velmi pohostinní. Působí sice chaoticky, ale obvykle mají dobrou znalost výrobků, které...
22. 5. 2018 ▪ 5 min. čtení

Hlavní roli hraje cena a logické argumenty

Do Polska i Maďarska by měl český vývozce jet dobře připravený. U stolu s ním bude sedět pragmatický obchodník, který je otevřený naslouchání a...
24. 4. 2018 ▪ 6 min. čtení