Zákaznická zkušenost Start-upy přináší pozitivní změnu Ve Start it @ČSOB věříme, že úspěšní budou dlouhodobě jen ti, kteří mění život k lepšímu. Před dvěma lety jsme začali budovat akcelerátor pro... 5. 11. 2020 ▪ 5 min. čtení
Zákaznická zkušenost Zákazníci jsou jako velryby 1. Jak jsou pro vás zákazníci důležití? 2. Jak si myslíte, že by na tuto otázku odpověděli vaši zákazníci? 3. Z průzkumu Capgemini z roku 2017... 5. 11. 2020 ▪ 6 min. čtení
Zákaznická zkušenost Moneta, Bonami nebo Provident. Představujeme vítěze cen CX Awards CX vize/strategie V roce 2019 vznikl v Providentu mezinárodní CX tým, který začal na všech evropských trzích (Česko, Rumunsko, Polsko, Maďarsko)... 5. 11. 2020 ▪ 5 min. čtení
Zákaznická zkušenost Krize prověří firemní hodnoty Spoléhat na to, že úspěchu ve zlomovém roce dosáhnete tím, že se budete chovat stejně jako předtím, se může zdát bláhové. A právě proto jsme s... 5. 11. 2020 ▪ 4 min. čtení
Zákaznická zkušenost Mluvte jazykem zákazníka a reagujte včas Když paní Simona jela před časem autobusem z Hradce Králové do Prahy, dala později přepravní společnosti špatné hodnocení. Cesta přitom proběhla... 5. 11. 2020 ▪ 5 min. čtení
Zákaznická zkušenost Jako na trhu a ekologicky. Albert představil nový koncept Prodejna je celá uzpůsobená tak, aby byla přehledná a aby se v ní člověk cítil spíš jako na farmářském tržišti než jako v běžném supermarketu.... 5. 11. 2020 ▪ 4 min. čtení
Zákaznická zkušenost Rozčarování zákazníků vzniká z nejistoty Tuzemský trh s elektřinou je silně konkurenční prostředí. Zákazníci už kladou velký důraz nejen na cenu, ale i na kvalitu služeb, jakou jsou... 5. 11. 2020 ▪ 5 min. čtení
Zákaznická zkušenost Partners: Propojíme všechny finance do jedné aplikace Americká automobilka Tesla má obrovský okruh fanoušků, kteří hltají každou její tiskovou konferenci a novinku. Totéž lze říci i o Applu nebo... 5. 11. 2020 ▪ 5 min. čtení
Pandemie mění chování zákazníků. Lépe nyní snáší chyby a nedostatky, ale ne lži Pandemie koronaviru přinesla do světa byznysu nečekané pozitivní efekty. Ukazuje se, že lidé jsou k obchodníkům velkorysejší a více tolerují... 5. 11. 2020 ▪ 5 min. čtení
Zákaznická zkušenost Firmy chtějí zaručeně bezpečné prostředí. Ke slovu přicházejí roboti Velkosklady. Výrobní haly. Prodejny potravinových řetězců. Hotely. Nemocnice. Tam všude si v posledních měsících uvědomili, že obyčejný člověk s... 29. 6. 2020 ▪ 4 min. čtení
Mít teď otevřeno budí větší důvěru hostů Cestovní ruch je bezpochyby jednou z oblastí, které pandemie nového koronaviru zasáhla nejvíce. O tom, jak ovlivnila byznys i vztahy se... 18. 6. 2020 ▪ 7 min. čtení
Jedničku nám dalo 96 procent zákazníků To, že dodavatele energií nemusí lidé vnímat jako úřad a slovo zákazník není od slova zakazovat, dokazuje poslední rok ve společnosti ČEZ... 18. 6. 2020 ▪ 7 min. čtení
Mladí lidé nechtějí s firmami telefonovat, ale chatovat Firmy mají dnes obrovské množství dat o svých zákaznících. Jenže téměř 60 procent evropských společností neumí tato data propojit se svým... 18. 6. 2020 ▪ 5 min. čtení
Do pivovaru i šaten Sparty. Zájem o virtuální realitu roste Návštěvník se může projít varnou, sledovat sládka při práci nebo se vydat do sklepa, kde se mladé pivo plní do ležáckých tanků. Prohlídka... 18. 6. 2020 ▪ 5 min. čtení
Hamleys jde proti proudu. Staví na zážitcích, které si on-line nekoupíte Prodejnu Hamleys v pražské ulici Na Příkopě v době před krizí navštěvovalo denně osm až deset tisíc lidí, z toho asi polovina byli zahraniční... 18. 6. 2020 ▪ 7 min. čtení
Češi nyní tolik neutrácejí. Firmy reagují lepšími službami Pandemie koronaviru obrátila spotřebitelský trh naruby. Zákazníci jsou opatrnější v utrácení a obchodníci o ně musí vést tvrdý boj. "Krize je... 18. 6. 2020 ▪ 5 min. čtení
Kostka je pořád středobodem všeho, co děláme Věříme, že kostky i čas s nimi strávený jsou kvalitní," říká ředitel digitálního marketingu regionálního zastoupení Lega Jan Jirsa. Dánská... 18. 2. 2020 ▪ 5 min. čtení
Při tvorbě našich služeb začínáme od klienta a jeho přání Komerční banka začala nedávno přecházet na systém agilního řízení. S tímto strategickým rozhodnutím se současně pojí velká změna v pohledu na... 18. 2. 2020 ▪ 7 min. čtení
Poučení z nemocnice aneb proč service design funguje Zákazníci jsou stále náročnější, vše chtějí rychle a jednoduše. Jak ale takové služby pro klienty připravit? Chceme-li přinášet inovativní... 18. 2. 2020 ▪ 4 min. čtení
Umělá inteligence roztřídí reakce zákazníků a pozná jejich náladu O přáních svých zákazníků se nejvíce firma dozví otevřenými otázkami. Jenže když jde třeba o síť obchodů a má položit půl milionu lidí v... 18. 2. 2020 ▪ 6 min. čtení